Zonvakantie weekje tussen 14/28 aug (33jr/V)

Status
Niet open voor verdere reacties.

evelien1988

New Member
Hey daar vakantieganger! 😎

Ben jij ook op zoek naar een leuk spontaan gezelschap tijdens jouw vakantie?
ik ben een 33jarige vrouw, single, spontaan, sportief en ondernemend. Maar ik hou ook van lekker relaxen op het strand. Uit eten gaan, drankje doen, uitgaan (geen pré) ik sta voor veel open! Samen op stap vind ik leuk, maar ik vind het ook fijn om zelf iets te ondernemen.
Zowel mannen als vrouwen mogen reageren!
(Extra info: niet gevaccineerd, niet getest)

Ik heb van 12 t/m 28 augustus vakantie en zou er graag een weekje of wat tussenuit gaan. In mijn eentje zou ik mij ook zeker prima vermaken, maar ik doe toch eens een oproepje hier! Het lijkt me ook heel leuk om samen te kunnen genieten van zon zee en strand, in bijv een fijn hotel aan de kust van Griekenland Spanje Italië Kroatië etc. De keuze is reuze 🙂

Kom maar door met jouw voorstel of idee en wie weet kunnen we eens kennis maken en kijken of we samen leuke herinneringen kunnen maken 👌😎

Hallo Evelien,
Ik ben een man van 57 ook alleen en heb wk 35 en 36 vakantie en nog niets gepland.
Jouw omschrijving voldoet aan die van mij op sportief na, wandel en fiets wel graag.
Ik weet niet waar je woont, kunnen anders centraal ergens afspreken op een terrasje.
Of eerst appen met elkaar.

Hoi Evelien,

Wat een leuk enthousiast bericht. Ik ben een 35jarige single vrouw en mama van een tweeling en zoek een gezellig reismaatje in week 34/35 (binnen de periode van 22-30 augustus)
Ik loop er tegenaan dat mijn vriendinnen over het algemeen gesetteld zijn (huisje, boompje, kindje), te druk, enz. of niet kunnen in de weken dat ik vakantie heb.

Als ik het zo lees dan denk ik dat we veel gezamenlijke interesses hebben. Daarnaast vind het af en toe ook fijn om me even terug te trekken maar ook om samen met iemand mooie herinneringen te delen.

Mijn voorkeur heeft een mooie zonnige bestemming binnen Europa.

Lijkt het je wat? Dan zie ik je berichtje graag verschijnen en kunnen we misschien een keer kennismaken.

Groetjes,
Brenda

Hey Brenda

wat een leuke reactie 🙃 toch nog!
Lijkt me leuk om eens kennis te maken misschien kunnen we nrs uitwisselen en eens video bellen? Lijkt me tof.

Fijn weekend voor nu 😎👌

Groetjes Evelien

Hey, hey Evelien,

Ik ben Klaas, heb dezelfde leeftijd 33jr en wil ook eens een reis doen met een spontaan gezelschap, die wat avontuurlijk is, sportief is, een eigen mening heeft en iemand met levenslust en wat pit mag/ go with the flow😁. Mijn reis was normaal dit jaar wat anders gepland, maar door omstandigheden.. Dus misschien kunnen we eens kennismaken en eventueel wat inboeken, je ziet maar..😎

Groetjes Klaas

Heyy Klaas!

Klinkt ook erg leuk 🙃 herken me wel in wat jij zoekt! Klinkt als een leuke match.
Kunnen we hier ook privé chatten, weet jij dat?
Gooi mijn nummer niet zomaar hier neer haha

Groetjes

Hoi Evelien,

Ben op zoek naar iemand die mee op vakantie gaat in het zuiden/oosten van Europa. Kamperen doe ik graag, maar sta ook open voor hotel, appartement, etc.

Ik ga graag iets ondernemen op vakantie, maar af en toe wat chillen en een rustiger dagje vind ik ook wel lekker.
Ben 1m80, sportief ingesteld en heb eventueel auto/tent/kampeerbenodigdheden tot mn beschikking.

Ben heel flexibel wanneer ik vrij neem op het werk, dus beide weken passen mij. Mocht je interesse hebben, let me know!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan