ik ben een 37-jarige lady werkzaam in het onderwijs dus periode van reis is makkelijk te kiezen. ik zou graag gewoon gaan luieren in de zon aan het zwembad: maar zelfs dat is maar saai alleen. ik lees graag en luister veel muziek. mijn budget is als single ook niet zo groot maar elk jaar vind ik toch wel iets gepast bij de last minutes of promo's.
wie zin heeft om mee te gaan uitrusten mag iets laten weten, grtjsss
ik ben een 37-jarige lady werkzaam in het onderwijs dus periode van reis is makkelijk te kiezen. ik zou graag gewoon gaan luieren in de zon aan het zwembad: maar zelfs dat is maar saai alleen. ik lees graag en luister veel muziek. mijn budget is als single ook niet zo groot maar elk jaar vind ik toch wel iets gepast bij de last minutes of promo's.
ook ik ben op zoek naar een maatje om naar de zon te gaan, winkelen kan ook soms eens. jij als vrouw zijnde. Ik ben 32 man dus mss wel te jong .... ???
Ik wil ook wel meegaan om te luieren aan de zee en zwembad...welk land geniet je voorkeur?Liefst ook iets waar savonds wat te beleven valt in de vorm van uitgaan ofzo.Ik ben 37 single en wil plezier maken op mijn reis dus....
griekse eilanden, tenerife, la gomera, .... om het even. ik zoek wel net juist een rustig plekje uit omdat ik niet zo hou van lawaaierige uitgaansbuurten.
Lies, vanwaar ben je ?Misschien kunnen we eens chatten of gewoon eens afspreken om het een en ander te bespreken?Ik hou ook wel van de rust natuurlijk maar 's avonds hou ik ook van de gezelligheid van promenades bv. kijken vanop een bankje naar de passerende mensen enzo...niet direct dat ik een discotheekganger ben ofzo.Misschien kunnen we eens zien hoever we elkaar tegemoet kunnen treden, want ik wil echt wel weg in juli....
Hoi,ik ben een 45-jarige jongen,miss te oud voor jou,maar alleen op reis gaan is moeilijk he'.Ja,ergens op strand liggen,en wat cultuur meepikken,lijkt me wel leuk.Laat maar iets horen.
via het forum "vakantie 2011" kunnen we mss wel een groepje bij elkaar krijgen om samen op vakantie te gaan dus als je geïnteresseerd bent laat het dan zo snel mogelijk weten want het is snel juli he.
Hey, ik ben een 36-jarige jongeman die dit jaar op reis wil gaan naar de zon.
Voorlopig heb ik alleen de eerste week van juli verlof. Misschien kan ik nog een paar dagen bijkrijgen. Laat snel iets weten, want mijn verlof is er al bijna.
Groetjes
Ik 37m uit Gent zie griekenland helemaal zitten, Athene, en rustige eilanden bezoeken. Ik ben toe aan relax, rust en zon. Met een groepje van 4 of meer moet dit toch wel leuk zijn. Ik kan van 20 juli tot 16 augustus. Heb al leuke ervaringen met groepsreizen achter de rug maar evengoed kunnen we dit zelf organiseren.
zie je het niet zitten om met ons mee te gaan?
we zijn met een groepje van 6 wat wel samen willen gaan. we gaan nu samenkomen om concreet te kijken hoe en wat en wie.
indien je interesse hebt mail me dan op liesbet.lv@gmail.com