Is er iemand die zin heeft om mee te backpacken door Zuid-Afrika.
Ik zou het liefst ergens in september of oktober gaan. Bedoeling is het zo
low-cost mogelijk te houden door gebruik te maken van Baz-bus en goedkope
hostels. Ik kan me wel maar 2 tot 3 weken vrij maken van mijn werk.
Ik ben een 34 jarige vrouw uit Belgisch-Limburg, ben een avontuurlijk type en houd van natuur en cultuur...
Eind dit jaar ben ik van plan om naar Zuid-Afrika te gaan. De bedoeling is dat ik eind november, begin december 3 weken rondtrek in Zuid-Afrika om daarna als tweede gedeelte van de reis, een 3 tal weken in de regio van Kaapstad te verblijven. Welke reisroute en welk budget staat voor mij nog volledig open.
Ik kan me maximum 3 weken vrij maken voor een trip omwille van mijn job. Kaapstad had ik toch ook graag meegepikt. We kunnen mogelijks een deel samen reizen Fred
Ik ben Jolien. Ik zou ook graag in de herfst 2015 op reis gaan. Naar waar weet ik nog niet precies, maar Zuid-Afrika zou me zeker kunnen aanspreken.
Ik ben 24 jaar en ben van Oost-Vlaanderen. Ik ben ook voorstander van een mix van natuur en cultuur. Op reis wil ik graag zo veel mogelijk zien, maar ook eens op het gemak eentje drinken en lekker eten! Ik ga graag op in het land
Moest je willen kennismaken, ik wil zeker eens afspreken om elkaar en elkaars plannen te leren kennen.
We moeten zeker eens onze plannen langs elkaar leggen. Ik heb nog geen reisschema opgesteld, het maakt mij zo veel niet uit al zou
ik wel graag enkele dagen in Kaapstad en omgeving vertoeven.
Cagediving Gansbaai lijkt me zeker ook de moeite...
En Jolien, lekker eten en een glaasje drinken hoort er ook bij
Ja, lijkt me een goed idee om eens af te spreken. Dan komen we direct te weten of we in dezelfde richting denken of niet spreek je liefst hier af of liever via Facebook of e-mail?
Ik ben ook op zoek naar een reispartner om door zuid afrika te trekken.
Ik ben een vrouw van 29 jaar uit Limburg;
Hebben jullie al concrete plannen gemaakt?
Ik verken graag het land en wil ook zo veel mogelijk zien met inderdaad even relaxen tussendoor.
Zuid Afrika spreekt me al lang aan maar ik heb niemand om deze reis mee te delen.