Zuid-Amerika 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

CG1988

New Member
Dag allemaal

Ik ben een 22-jarige studente uit Leuven en ik zou graag in 2012 een viertal maanden (november/december tot februari) met de rugzak rondtrekken in Zuid-Amerika.

Zijn er mensen die in dergelijke plannen geïnteresseerd zijn? Ik zou namelijk liefst niet alleen vertrekken, en het is niet makkelijk om vrienden mee te krijgen die zo'n dingen graag doen én die zoveel tijd hebben in dezelfde periode...

Laat maar iets weten!

Groetjes

Hey,

Ik heb ook plannen om een viertal maanden rond te trekken in Zuid-Amerika. De periode zou wel eerder feb-mei zijn, ben jij eventueel flexibel qua periode?
Bedoeling zou zijn om te starten in Chili (wsl ook deels de grensstreek met Argentinië), via Bolivië naar Peru te reizen (Peru waarschijnlijk iets beperkter).

Qua reisstijl opteer ik ook voor de rugzak, low budget waar mogelijk (openbaar vervoer, jeugdherberg,...). Ik hou wel van de natuur intrekken, een actieve vakantie maar uiteraard ook wel de nodige rust, en af en toe wat cultuur opsnuiven.

Als je interesse zou hebben, laat zeker iets weten. Woensdagavond heb ik afgesproken in Gent met 2 andere mensen die ook met reisplannen rondlopen voor Zuid-Amerika, dus het zou zeker tof zijn als je erbij zou willen zijn.

Groetjes,
Karen

Dag Karen!

Spijtig genoeg niet flexibel qua reisperiode... Ik studeer namelijk af over een maand, en volgend jaar wordt een deel reizen en een deel stage, en die stage ligt reeds vast.
Ligt jou reisperiode vast, en die van de andere personen?

Deze week afspreken zit er ook niet in voor mij want zit momenteel volop in blok, maar ik wil wel graag meer horen over jullie plannen! Kan je mij je e-mailadres of echte naam (voor facebook) anders geven?

Charlotte

Hey Charlotte,

Ik ben spijtig genoeg ook niet flexibel qua reisperiode... of tenminste... mijn werk is dat niet. Van ongeveer september tot november/half december is namelijk de drukke periode, en dan tijdskrediet aanvragen staat zo goed als gelijk met ontslag nemen. Bijkomende reden is dat die periode ook niet ideaal is voor die route. In Bolivië en Peru eindigt het regenseizoen namelijk pas rond april...

Groetjes,
Karen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan