Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Zuid Amerika (Argentinië) september 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

reissmurf

Active Member
Beste avonturiers, reizigers,

Ik heb reeds wat afgereisd en dacht dit jaar Argentinië te verkennen in september 2010 (3 a 4 weken). Het is aangenamer om met 2 (of 4) te reizen om ervaringen te delen, plezier te maken en na een goede uitstap een paar pinten te gaan drinken.
Ik reis liefst met rugzak, low budget maat toch een basis aan confort, tijdens de reis zoveel mogelijk zien en bezoeken en waar toch een snuifje cultuur en avontuur in verweven zit.
Ikzelf ben 40 jaar, M en van Leuven, en spreek aardig wat spaans

trefwoorden: zin voor avontuur, optimistisch ingesteld en 's avonds nog de nodige energie voor lekker te gaan eten en pintje te drinken

Laat maar van jullie horen (M/V)
Reissmurf

kan best

dag m
qua leeftijd zit onze combi wel snor , misschien niet qua pintjes drinken
ik heb ook best zin om reisgenoten te vinden, maar voor periodes van enkele dagen tot een week.
woon op de grens vlaams-brabant/oost-vlaanderen.
heb dochter van 10, ben nog niet lang alleen, kan grotere vriendenkring gebruiken. ben vrij sportief, bediende en ... is dit onvoldoende of te veel info? alle anderen op dit discussieforum: wie weet trekken we er samen eens op uit. plant iemand iets?, we starten met daguitstap, weekend, midweek ...
sorry als ik er hier kompleet naast zit, ben net 'aangemaakt'.

argentinië

Beste,

Staat de periode september 2010 reeds vast?
Zijn niet-bierdrinkers welkom?

Tuurlijk, gaat erom om gezellig 'n terrasje te doen, maakt niet uit wat je drinkt, en ik wou hier geen indruk geven alsof ik mijne dagelijkse hoeveelheid bier nodig heb.
ik heb alleszins verlof gepland in september, waar en met wie, nog niet zeker

groetjes

jammer,

In september kan ik onmogelijk 3 weken op verlof gaan. Argentinië stond anders hoog op mijn to do lijstje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...