Zuid-Amerika (eind 2013 - begin 2014): cursus Spaans - vrijwilligerswerk - backpacken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vanneke

New Member
Hallo reisliefhebbers!

Ik loop met plannen rond om eind 2013 en begin 2014 voor 3 of 6 maanden naar naar Zuid-Amerika te reizen.
De eerste weken wil ik een Spaanse cursus volgen om daarna enkele weken vrijwilligerswerk te doen in Peru.
Afhankelijk van mijn reistijd wil ik nadien nog al backpackend en low budget door Zuid-Amerika rondtrekken; eventueel door Peru, Bolivia, Ecuador, Chili en/of Argentinië.

Nu ben ik op zoek naar een reisgenoot (m/v) die dezelfde interesse heeft.
Concretere plannen kunnen dan verder bekeken worden.

Ook interesse in deze plannen? Laat zeker iets van je horen!

Groeten,
Vanneke (v, 30, regio Gent)

Hallo reisliefhebbers!

Ik loop met plannen rond om eind 2013 en begin 2014 voor 3 of 6 maanden naar naar Zuid-Amerika te reizen.
De eerste weken wil ik een Spaanse cursus volgen om daarna enkele weken vrijwilligerswerk te doen in Peru.
Afhankelijk van mijn reistijd wil ik nadien nog al backpackend en low budget door Zuid-Amerika rondtrekken; eventueel door Peru, Bolivia, Ecuador, Chili en/of Argentinië.

Nu ben ik op zoek naar een reisgenoot (m/v) die dezelfde interesse heeft.
Concretere plannen kunnen dan verder bekeken worden.

Ook interesse in deze plannen? Laat zeker iets van je horen!

Groeten,
Vanneke (v, 30, regio Gent)

Hoi Vanneke,
back
Ik zit ook met zo'n zot idee in m'n hoofd.
Alleen weet ik nog niet hoe ik dat ga doen, wat de kosten zijn, hoelang, enzovoort, maar ik zou ook spaanse les, vrijwilligerswerk en backpacken willen combineren voor een maand of 3-4, vertrekken doe ik normaalgezien pas vanaf begin 2014. (als een aantal andere factoren het ook toelaten natuurlijk)

Als je nog actief bent op het forum hier, mag je gerust een pm sturen als dat kan.

Groeten,

Dieter (m, 25, regio Brugge)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan