Hallo! Ik ben op zoek naar reisgezelfschap voor een rondreis door Zuid-Amerika okt-nov-dec. Liefst zou ik Peru-Bolivie-Argentinië bezoeken, maar bestemming zeker bespreekbaar met reisgenoten. Ikzelf ben 27j, pas afgestudeerd, heel avontuurlijk. Heb Mexico, Ecuador en Thailand reeds bezocht, telkens korte maar onvergetelijke reizen. Heb je zin om er samen op uit te trekken, geef dan zeker een seintje!
Zuid-Amerika is al altijd mijn droom geweest en aangezien ik dit jaar afstudeer, zie ik dit als hét moment om nog eens van het leven te profiteren voor ik ga werken. Ik zou met iemand gaan, maar die heeft me gisteren helaas moeten teleurstellen.Op welk budget reken je?
Ik studeer ook af in juni (deel dezelfde mening als Klaartje) en wil graag een grote reis maken. Aangezien de meeste mensen in mijn dichte buurt nog moeten studeren of al aan het werk zijn, ben ik op zoek naar een reispartner. Ik had ook een oorspronkelijk plan om naar Zuid Amerika te trekken.
Vorige zomer heb ik een basiscursus Spaans gevolgd en de combinatie met Zuid-Amerika lijkt me verleidelijk.
Ik hou van reizen, hoewel dit mijn eerste grote reis zou zijn, sta ik open voor het avontuur.
Ik denk dat de Spaanse taal in combinatie met de cultuur van daar erg goed klinkt.