Zuid-Amerika: Juli 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

racheladk

Member
Ik zoek een reisgenoot voor volgende zomer (juli/2013), voor een reisduur van 4 weken.

Graag zou ik naar Zuid-Amerika willen gaan. Meer specifiek naar het Amazone gebied en zeker naar Bolivia.

Ik wil mij vooral focussen op de natuur, dus zeker een trekking doen, het avontuurlijke en ook wel een beetje cultuur. Dus een mix met overheersend de prachtige natuur. Dit ook zo budgetvriendelijk te doen, zoals het openbaar vervoer te gebruiken, hostels, ecolodges...

Het lijkt me een hele ervaring om de Amazonerivier af te gaan, en van daaruit proberen verder te gaan naar Peru en Bolivia, of visa versa natuurlijk.

Als iemand interesse heeft om samen met mij de natuur in te gaan, dan hoor ik het graag. Tips zijn ook altijd welkom.

Dit soort reis zegt me eventueel wel iets.

De voorbije zomer met de rugzak de natuur in Zweden gaan ontdekken.
Graag zou ik volgende zomer de rugzak terug van zolder halen om ergens weer wat prachtige natuur te ontdekken ...
Buiten Europa ben ik nog nooit geraakt, maar dit wordt wel eens tijd :-)

Zuid Amerika

Hoi Rachel,

Wij zijn ietsje ouder dan jij, 36 en 44 en wij zijn ook van plan om die regio te gaan verkennen.
Moest het je iets zeggen om samen te reizen, laat gerust iets weten

Groetjes,

Thomas en Connie

Dag Thomas en Connie,

Leeftijd maakt niet zo zeer uit. Als het maar klikt.
Wanneer zijn jullie van plan om regio Zuid-Amerika te gaan? En hoe reizen jullie meestal?
Toch nog een (nieuwsgierige) vraag die bij mij opkomt... Zijn jullie een koppel, of enkel reisgenoten, of vrienden, familie, of al eerder op het forum leren kennen...?

Groetjes,
Rachel

Zuid Amerika

Hoi Rachel,

Wij zijn een koppel die elkaar hebben leren kennen via dit forum. Wij willen gerust es afspreken. Vanwaar ben jij? Antwoord gerust op [email protected]

Groetjes
Thomas en Connie

Hallo!

Ik droom al lang van Zuid-Amerika en de Salar de Uyuni in Bolivië. Het zijn ook vooral de natuur en avontuur die mij aanspreken in reizen. Openbaar vervoer en hostels zijn perfect.

Mijn mogelijke reisperiode ligt wel al vast: ik kan alleen tussen 15 juli en 7à8 augustus.
Dat komt misschien slecht uit / is te kort?

Oh drie weken is perfect.
Wil je enkel Bolivia doen of ook andere landen?
Zelf vind ik enkel Bolivia oké, maar als je zegt ik wil ook naar ... daar, dan kan dat natuurlijk gecombineerd.

Ik zal je ook een persoonlijk mailtje sturen, zo kunnen we gemakkelijker communiceren.

Groetjes,
Rachel

zuid amerika

Dag rachel,

ik ben ook aan het twijfelen om in die periode naar Zuid Amerika te gaan.
Ik ben dertig jaar en ging vorig jaar naar Argentinië. Dat was zo een fantastische reis dat ik nu direct opnieuw zo een avontuur wil beleven.
een Trekking, openbaar vervoer, hostels... klinkt allemaal perfect!

Heb je ondertussen al reispartners genoeg of maak ik nog een kansje?

Ik zoek een reisgenoot voor volgende zomer (juli/2013), voor een reisduur van 4 weken.

Graag zou ik naar Zuid-Amerika willen gaan. Meer specifiek naar het Amazone gebied en zeker naar Bolivia.

Ik wil mij vooral focussen op de natuur, dus zeker een trekking doen, het avontuurlijke en ook wel een beetje cultuur. Dus een mix met overheersend de prachtige natuur. Dit ook zo budgetvriendelijk te doen, zoals het openbaar vervoer te gebruiken, hostels, ecolodges...

Het lijkt me een hele ervaring om de Amazonerivier af te gaan, en van daaruit proberen verder te gaan naar Peru en Bolivia, of visa versa natuurlijk.

Als iemand interesse heeft om samen met mij de natuur in te gaan, dan hoor ik het graag. Tips zijn ook altijd welkom.

Hallo,

Annelies en ik, 2 leerkrachten uit Gent plannen deze zomer (juli/augustus) naar Zuid-Amerika te gaan (Bolivia, Peru, Ecuador).
We spreken nog geen Spaans. Bij voorkeur reisgenoten van onze leeftiijd (28 en 32).
De tijd dringt om concreter te plannen. Graag spreken we wel eerst eens af om te kijken of we een goed reisteam vormen.

Zin om af te spreken? Ook andere kandidaat reisgenoten mogen reageren.
Mail of bel naar:
[email protected], 0486/64.12.43
[email protected], 0485/28.00.25

Groetjes,

Saartje & Annelies

Nog op zoek om op avontuur te gaan in Zuid-Amerika (juli 2014)

Dag Maarten,

Ben je er al in geslaagd een reisgenoot naar Z-Amerika te vinden? Ik ben nog op zoek.. temeer daar de vorige groep van tevoren een 'maximum' van 4 in de groep had opgelegd en er dus afvallers waren. De periode juli-begin augustus 2013 is ook de meest ideale periode voor me. Ik moét wel terug zijn tegen 14 augustus (andere collega vertrekt dan op verlof).

In ieder geval zou mijn focus op Ecuador-Bolivië-Peru liggen. Misschien eens afspreken om de zaken iets concreter te maken, en te zien of we zowel qua plannen als op persoonlijk vlak goeie raakpunten hebben?

Ik hoor het graag - je mag me steeds contacteren op [email protected]

groeten,
Nico

Hallo!

Ik droom al lang van Zuid-Amerika en de Salar de Uyuni in Bolivië. Het zijn ook vooral de natuur en avontuur die mij aanspreken in reizen. Openbaar vervoer en hostels zijn perfect.

Mijn mogelijke reisperiode ligt wel al vast: ik kan alleen tussen 15 juli en 7à8 augustus.
Dat komt misschien slecht uit / is te kort?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan