Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zit nog in de droomfase, dus nog niet in de planfase. Wat ik wel al zeker weet is dat ik er deze keer niet alleen op uit wil trekken. En zeker niet georganiseerd. Iemand??
Ik ben momenteel ook nog in de droomfase en nog niet aan het plannen. Ik zoek iemand die met mij enkele maanden wil gaan rondtrekken in Latijns/Zuid Amerika, ik zou die reis dan ook graag samen met die persoon uitstippelen. Ik kan ten vroegste volgend jaar in juni vertrekken. Hangt nog af van mijn studies of misschien ga ik werken.
Ik ben een meisje van 21 jaar als je meer wil weten over mijn plannen (die ik nog wel niet concreet heb) kan je me altijd bereiken via mijn mail: [email protected]
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.