Zuid-Amerika tweede helft 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

thehighwayman

New Member
Hola

een tijdje speel ik met het idee om voor langere tijd Zuid-Amerika te doorkruisen, van noord naar zuid op het ritme van de overgang van winter naar zomer. Dus vertrekken in het noorden (Colombia) in de winter (juli/augustus) en aankomen tegen december in Patagonië. Landen die op de route zouden liggen: Colombia, Ecuador, Peru Bolivia, Paraguay, Chili, Argentinië. Maar alles is uiteraard bespreekbaar.

't Is misschien al lang op voorhand dat ik dit bericht post, maar een reispartner vinden, is niet makkelijk heb ik al ondervonden. En ik wil ook een en ander (tijdskrediet en werk) goed regelen, vandaar.

Heb je interesse, laat maar van je horen :good:.

Hasta luego!
Kris
PS: midden 2010 heb ik m'n tweede jaar Spaans af, dus tegen dan moet een mondje Spaans al wat lukken!

jouw reisvoorstel

Ik heb wel interesse, maar enkel deels... ik kan een lange vakantie nemen tss mei en begin eind augustus... en wil colombia wel zien, dus zou eerste maand of zo kunnen meegaan.. eind december tot eind januari kan ik ook vakantie nemen , en zou dan een maandje argentinie+patagonie kunnen doen, wat mij nog meer aanspreekt op de moment.. Ik heb de andere landen al eens bezocht... loopbaanonderbreking ben ik ook wel eens van plan maar dat zal nog een jaartje langer moeten wachten. Indien interesse, mail naar [email protected]
grtsssssss

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan