Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Zuid Amerika - US

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbieee

New Member
Hoihoi

Als je dit leest, heb je waarschijnlijk ook een idee dat je naar zuid amerika of de US wil.
Wel ik heb dit idee ook. Ik ben een 'bijna' 21jarige '-spring in't veld- gast die graag naar Zuid-Amerika wil. Welke landen ligt nog niet helemaal vast... maar Peru, Bolivie, cuba, zijn landen die mij wel aanspreken. Ik ben wel een persoon die van de afwisseling avontuurlijk cultuur houd. Zo heb ik ook interesse in de US eventueel een road Trip, lijkt me wel wat, zo de steden verkennen, een deel... Ik zou de reis zo veel mogelijk zelf willen regelen en wel zien waar we uitkomen, das men ingesteldheid . Ik heb al een groepsreis met joker achter de rug, maar nu wil ik zelf het heft in handen nemen. Ik zou graag gaan in de maand Augustus, tot eventueel begin september.

Duur: 3-4-5 weken.

Zijn er nog mensen die eventueel dat zouden zien zitten?
Neem dan rap contact met mij op... want qua organisatie enzo, denk ek niet dat we nog lang moeten wachten ofzo.

Groeten Robbie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...