Zuid-Amerika vanaf 21 aug - 3 weken

Status
Niet open voor verdere reacties.

SilkeRe

New Member
Hallo,

Via dit forum heb ik een tijdje geleden een bericht geplaatst om een rondreis te maken. De plannen zijn ondertussen iets concreter geworden en heb via hier ook iemand leren kennen om samen op reis te gaan, maar zouden graag met 3-4 personen zijn.

We zullen vertrekken rond 21 augustus en blijven een drie-tal weken tot +- 10 september. Onze voorkeur gaat uit naar Zuid-Amerika.

Het zal een combinatie worden van avontuur, cultuur, natuur, lekker eten en waarschijnlijk ook wel een feestje ;)

Ikzelf ben 23 jaar en afkomstig van Limburg.
Als je interesse hebt, mag je altijd reageren en kunnen we eens afspreken want we willen niet meer te lang wachten om iets te beslissen.

Groetjes,

Laatst bewerkt:
Hallo,

Via dit forum heb ik een tijdje geleden een bericht geplaatst om een rondreis te maken. De plannen zijn ondertussen iets concreter geworden en heb via hier ook iemand leren kennen om samen op reis te gaan, maar zouden graag met 3-4 personen zijn.

We zullen vertrekken rond 21 augustus en blijven een drie-tal weken tot +- 10 september. Onze voorkeur gaat uit naar Zuid-Amerika.

Het zal een combinatie worden van avontuur, cultuur, natuur, lekker eten en waarschijnlijk ook wel een feestje ;)

Ikzelf ben 23 jaar en afkomstig van Limburg.
Als je interesse hebt, mag je altijd reageren en kunnen we eens afspreken want we willen niet meer te lang wachten om iets te beslissen.

Groetjes,
Hallo,
Ik heb zelf al wel mijn reis geboekt, maar ik zit heel de maand Augustus in Peru.
De eerste 2 weken voor Spaanse les en de andere 2 weken ga ik rondtrekken in Peru en ben ik nog op zoek naar iemand die mee zou willen rondtrekken.
Moesten jullie hier intressen in hebben laat dan zeker iets weten ;)

Groetjes,
Kenneth

Hey Silke :-),
Wat zijn concreet jullie plannen? Ik ben ook ook rondreis aan het plannen in Zuid-amerika, specifieker door Colombia, in dezelfde periode. En ik zoek ook nog mede-reizigers.
Ik heb hier onlangs (zondag) ook een post over geplaatst.

Groetjes
Ivan

Hallo,
Ik heb zelf al wel mijn reis geboekt, maar ik zit heel de maand Augustus in Peru.
De eerste 2 weken voor Spaanse les en de andere 2 weken ga ik rondtrekken in Peru en ben ik nog op zoek naar iemand die mee zou willen rondtrekken.
Moesten jullie hier intressen in hebben laat dan zeker iets weten ;)

Groetjes,
Kenneth

Hey Kenneth,

Ik heb ondertussen besloten om naar Nicaragua te gaan, toch bedankt voor je reactie!
Fijne reis!

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan