Ik ben een 25-jarig meisje (ik zie mezelf nog niet echt als een vrouw!) dat erg graag reist en ook deze zomer zou ik graag een tijdje erop uit trekken. Dit jaar staat Zuid-Amerika op het programma.
Het nadeel is wel dat ik in het onderwijs sta, dus dat ik enkel in juli en augustus kan reizen. Het voordeel is dan weer wel dat ik twee maanden de tijd heb om in Zuid-Amerika rond te treken.
Ik heb een jaar in Paraguay gewoond en zou graag mijn vrienden (en gastgezin) daar gaan bezoeken. Ik ken ook mensen in Chile in Bolivië, dus deze landen komen ook in aanmerking. Dit heeft als voordeel dat we bij mensen thuis kunnen logeren en geen hotel moeten betalen.
Echt concrete plannen heb ik nog niet en ik ben ook geen ervaren rugzakreizigster, maar ik sta voor alles open. Hoog op mijn verlanglijstje staat ook nog de Incaroute in Peru.
Had je verder nog vragen of ben je geïnteresseerd, aarzel niet om te antwoorden!
namaste!
ik ben een vierentwintigjarige meid (voel me ook nog geen madam) en ben net als jij juffie!
Deze zomer wil ik ook naar Peru, maar nog niet echt reismaatje gevonden, nu misschien wel...?
Natuur, een trektocht, totaal andere cultuur, bergen, daar wil ik wel voor gaan, Incatrail, Cordillera Blanca, nog wat trekkings te doen daar.
Mmmm heerlijk!
Laat je iets van je horen?
ciao
Emilie
we zitten een beetje in hetzelfde schuitje, sta ook in het onderwijs en heb dus ook alleen maar de schoolvakanties om op reis te gaan
zelf heb ik een jaar in mexico gewoond (met afs, jij toevallig ook?) en peru, bolivië en omstreken zijn landen waar ik langer eens naartoe wil gaan
ik kan wel geen 2 maand gaan (vanaf 8 juli ben ik in verlof en kan op reis gaan tot de eerste week van augustus)
heb intussen wel al een paar andere mogelijkheden gevonden om op reis te gaan, maar jouw bericht sprak me echt wel aan
laat maar iets van je horen (sssofia82@live.be)
grtj
sofie
Ik zit met een heen & terug ticket naar Buenos Aires. Nu is mijn reispartner afgevallen maar ik wil natuurlijk nog steeds op reis. Het ticket is van 02/07 tot 24/07.
Ik heb alles over om die reis te doen slagen want men krijgt nie elke dag de kans om te gaan trekken naar Argentinië.
Ben een 21 jarige student, wonende te Nieuwpoort en ik studeer in Gent.