Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Zuid-Amerika / Zuid-Afrika - nov/dec

Status
Niet open voor verdere reacties.

Katelijn 8

New Member
Hey,

Ik wil graag in nov/dec een 3-tal weken richting ofwel Zuid-Amerika of Zuid-Afrika.

Ik hou van de combinatie actief/ relaxen. Een trekking doen, stadjes bezoeken, afgewisseld met een strandje, lekker eten en drinken.

Ben al in Colombia en Patagonië geweest, maar voor de rest nog keuze genoeg!

Groetjes,
Katelijn

Hey Katelijn, graag wil ik in november naar Zuid Afrika of Suriname in Zuid Amerika... Heb je interesse? Ikzelf ben 32!

Hallo Katelijn,
ik heb ook interesse om tijdens deze periode te reizen. Combinatie van actief en relaxen spreekt me absoluut aan!

Groetjes,
Jessie

Katelijn,

Zuid-Amerika en Zuid-Afrika staan beide nog op mijn to do lijst. Dat zie ik dus zeker zitten, zowel de combinatie inspanning-ontspanning.
Ik ben 38 en woon in Oost-Vlaanderen.
Ik hoor het graag als je ideën wil uitwisselen/plannen smeden.
Groeten, Carl

Hey,

In Zuid Amerika ben ik al geweest, maar afhankelijk van het land heb ik wel interesse om terug te gaan. Ik spreek ook een beginnerswoordje Spaans.
Zuid Afrika heb ik ook interesse!

Groetjes,
Joni

Zuid-Afrika rond de kerstperiode zie ik ook zeker zitten. Laat maar horen wat het wordt

Groetjes
V, 40, brussel

Hallo,

Ik ben op zoek naar een reispartner voor Costa rica in het voorjaar van 2019. Heb jij interesse? datum en duur af te spreken.

groeten
Nik

Hey, daar ben ik al geweest en niet direct de behoefte om nog eens heen te gaan. Toch bedankt voor het voorstel. Btw ga ook zeker eens naar Nicaragua, dat is me erg bevallen, veel puurder. Grtjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...