Zuid-Frankrijk 15-22 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sam87

New Member
Hoi

Ik ben een 28-jarige jongeman uit Westerlo en zoek een reisgenoot voor 15 tot 22 augustus. Ik had met mijn vriendin een stacaravan gereserveerd op een camping aan de Tarn in Zuid-Frankrijk, maar wij zijn ondertussen uit elkaar. Ben wegens omstandigheden al een paar jaar niet op een fatsoenlijke vakantie geweest en zou dit jaar echt wel eens een week van huis willen zijn.

Ik zoek voornamelijk rust en natuur, ben geen uitgaanstype die tot de volgende ochtend de feestjes opzoekt. Overdag hadden we gepland om regelmatig kleine, mooie wandelroutes te volgen en om een keer gebruik te maken van de kajakverhuur van de camping zelf. Verder eens een dorpje bezoeken en ter plaatse zien wat er mogelijk is. Maar het grootste deel van de tijd feitelijk relaxen aan de rivier of het zwembad. Voor mij persoonlijk kan een goed boek niet ontbreken.

De locatie is niet heilig voor mij, maar heeft wel mijn voorkeur omdat het voorschot al betaald is en niet gerecupereerd kan worden. Maar een goed alternatief laat ik niet liggen.

Hey Anne-marie,
Nee ik heb nog niemand gevonden. Voor de plaats die ik al gereserveerd had heb ik de hoop al opgegeven want ik moet voor maandag alles betaald hebben (1 maand voor aanvang van de reis). Maar er zijn tal van andere mogelijkheden natuurlijk :)
Je kan me toevoegen op facebook als je daar op actief bent. Als je zoekt naar "Sam Hannes" uit Tongerlo/Westerlo zou je normaal altijd bij mij moeten uitkomen. En anders geef ik je mijn mailadres wel door.
Bedankt alvast voor de reactie!

Groetjes,
Sam

Dag Sam,
Heb je al een reisgenoot gevonden?
Ik ben ook nog op zoek naar een reisgenoot voor een vakantie tussen 10 augustus tot 23 augustus.
Beste groeten,
Stijn

Nee er ligt nog niets vast.

Maar mijn verlof begint wel pas op 15 augustus. Dus een langere (vroegere) reis is in augustus niet mogelijk voor mij. Als dat voor jou geen probleem is voeg me dan toe op facebook zodat we eens kunnen afspreken, mijn gegevens staan in de reply boven jou.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan