Davidoff New Member 19 apr 2015 #1 Ik zoek een leuk persoon om mee te gaan in September naar zuid Frankrijk. Saint Maxime . Groetjes David .
Ik zoek een leuk persoon om mee te gaan in September naar zuid Frankrijk. Saint Maxime . Groetjes David .
Davidoff New Member 26 apr 2015 #2 Iemand zin om naar zuid Frankrijk te gaan van 5 tot 14 september ?? Regio Saint Tropez - Saint Maxime etc .... Verblijf in Saint Maxime . Nb : Is betaalbaar . Laatst bewerkt: 26 apr 2015
Iemand zin om naar zuid Frankrijk te gaan van 5 tot 14 september ?? Regio Saint Tropez - Saint Maxime etc .... Verblijf in Saint Maxime . Nb : Is betaalbaar .
A Annemie11 Member 5 mei 2015 #4 Beste Davidoff, Van waar ben je juist? Ben van het noorden van Antwerpen. Heb misschien wel interesse. Groetjes, Emma
Beste Davidoff, Van waar ben je juist? Ben van het noorden van Antwerpen. Heb misschien wel interesse. Groetjes, Emma
Davidoff New Member 5 mei 2015 #5 Annemie11 zei: Beste Davidoff, Van waar ben je juist? Ben van het noorden van Antwerpen. Heb misschien wel interesse. Groetjes, Emma Klik om te vergroten... Ik ben van Knokke Annemie .
Annemie11 zei: Beste Davidoff, Van waar ben je juist? Ben van het noorden van Antwerpen. Heb misschien wel interesse. Groetjes, Emma Klik om te vergroten... Ik ben van Knokke Annemie .
A Annemie11 Member 6 mei 2015 #7 Beste Davidoff, misschien kunnen we even kennismaken via de tel. Mijn nr. 0475/219922 Groetjes, Annemie
Beste Davidoff, misschien kunnen we even kennismaken via de tel. Mijn nr. 0475/219922 Groetjes, Annemie