Zuid-India / November 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

In november ga ik (ne gast uit het Antwerpse) een 4-tal weken op reis naar Zuid-India.

Zijn er nog gasten van +/- 30-40 jaar die (een stuk) willen meereizen ?

Het is altijd leuker met 2 of meer te reizen, bovendien makkelijker voor vervoer en kwa veiligheid is het ook ontspannener reizen zo.

Een aantal kernwoorden over de manier van reizen : low-budget - rondtrekken - cultuur (maar weinig musea) - Indiaans eten ontdekken - trekking of kanotocht - contact met lokale bevolking - strand - af en toe het toeristisch pad eens verlaten. Dus avontuur en varieteit alom.
Laat horen

H.

Hey,

Ik zit in Zuid India van 17 oktober tot 15 november (ben ook ne gast uit het Antwerpse). Ik ga enkele van onze projecten bezoeken in Goa en Karnataka en voor de rest een beetje rondreizen (Mumbai, Goa, Bangalore, Chennai, Mammalapuram, Pondicherry, Madurai, Kodaikanal en Periyar park).

Je kan gerust een stukje meereizen.

Thierry

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Thierry,

Zelf heb ik reeds tickets geboekt :

1 november vertrek naar Zuid-India (Madras)
27 november naar Varanassi (Noord India, om er de hoogtepunten van het noorden bij te nemen).
3 december retour vanuit Delhi.

Interessant om elkaar te ontmoeten,

Ik zal je nog een privé- berichtje sturen mbt.

Grtz,

H.

Hallo DoSeeLearn,

Zuid india zie ik wel zitten voor 4 weken. Zelf al noord india gedaan en het land heeft een verslaving voor india achtergelaten :)
Wat zou zoal je budget zijn voor deze reis?

Zelf 33M uit Gent maar werk in Antwerpen.
Greets,
J.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan