Zuid-of Midden-Amerika of Afrika : wie wil mee ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie wil er graag mee richting Zuid- of Midden-Amerika of Afrika?

Periode : mei of september of later, afhankelijk van de bestemming en het klimaat.

Ikzelf, een prille 30-er (V) uit het Gentse, zoek een avontuurlijk reisgenootje die net als ik verkies om low-budget reizen te ondernemen met af en toe het nodige comfort. Heb er al een aantal verre reizen opzitten, waardoor de reiskriebels enkel maar blijven toenemen!
Echter, mijn vriendenkring settelt zich stilaan, of sommigen zoeken andere horizonten op, of hebben andere interesses ... en waarschijnlijk is dit voor velen hier een gekend fenomeen
icon_smile.gif
. Met voorkeur een reisgezel (M/V) tussen 29-40 jaar.

Laatst bewerkt:

Periode : mei of september, afhankelijk van de bestemming en het klimaat.

Ikzelf, een prille 30-er (V) uit het Gentse, zoek een avontuurlijk reisgenootje die net als ik verkies om low-budget reizen te ondernemen met af en toe het nodige comfort. Heb er al een aantal verre reizen opzitten, waardoor de reiskriebels enkel maar blijven toenemen!
Echter, mijn vriendenkring settelt zich stilaan, of sommigen zoeken andere horizonten op, of hebben andere interesses ... en waarschijnlijk is dit voor velen hier een gekend fenomeen
icon_smile.gif
.

Heey ik zou met jou willen mee gaan , ik ben zelf ( m) 24 uit antwerpen , avontuurlijk aan gelegd ,
Low buged is oke , laat maar iets horen grtj

Ben nog steeds op zoek naar een reisgenoot of reisgenote, dus wie zich in het voor- of najaar kan vrij maken, en even avontuurlijk ingesteld is ... laat je dan maar horen!
Voorkeur voor de maand mei richting Mexico, Peru/Bolivia, Suriname, Kenia, ...

Groetjes!

Hoi,

als je nog steeds op zoek bent naar reisgenootjes voor de maand mei, ik heb interesse voor Mexico! Mexico staat (zoals nog vele andere landen) bovenaan mijn lijstje. Heb toch al wat reiservaring waaronder 6w backpacken in Peru,Bolivia en Chili...
Laat maar iets horen als dit je wat lijkt.

Groetjes,

Kathy

Hoi,

Ja ik herken je probleem vrienden genoeg maar niemand ziet momenteel een verre reis zitten: kinderen, gebouwd, geen tijd, enz...
Dan begin je maar te zoeken en kom ik hier terecht op zoek naar een reisgenoot.
Ik heb zelf al een heel stukje van de wereld gezien maar inderdaad de reiskriebels blijven aangezien er nog veel meer te zien en te doen is.
Zoek je nog steeds iemand, zo ja wie weet kunnen we samen reizen. Ik had graag nog dit voorjaar een reis gemaakt naar waar kan nog alle kanten uit. Maar heb natuurlijk nog wel een lijstje met een heleboel voorkeuren. Ik zag dat je er over nadenkt om naar Suriname te gaan dit staat al jaren op mijn lijstje zie ik dus zeker zitten.
Zelf had ik ook nog Oeganda in gedachte, met uiterraard een bezoek aan de gorilla's natuurlijk dit is ook al jaren ééntje dat ik wil doen maar nog niemand voor warm heb kunnen maken.
Ook Costa Rica of Cuba moet ik nog doen misschien is dat iets wat je aanspreekt.
Peru en Boluvia heb ik nog niet gedaan en wil ik gerust ook over nadenken, kortom alle nieuwe ontdekkingen zijn voor mij een optie.
Dus mocht je nog steeds op zoek zijn naar een reisgenoot laat maar weten zou ik zeggen en dan zien we wel verder of we er uit komen.
Groetjes
Dimitry

PS: ter info ikzelf ben een reeds iets verder in de dertig gevorderd namelijk 37 jaartjes en woon eveneens in Oost-Vlaanderen (Lokeren) dus taal problemen zouden we niet hebben hé.

ik zoek ook een reisgenootje

hey,

ik ben ook aan het denken om naar zuid of midden amerika te gaan of naar afrika... ik kan voorlopig niet zo goed kiezen.
Mijn vakantieperiode is wel tussen 20 juni en 5 september.

Ik ben ook dertig, met vrienden die settelen en niet meer kunnen reizen. Welke reis ik doe staat nog open, het belangrijkste vind ik dat ik met leuke mensen op stap kan gaan. Als je eens zin hebt om een andere reizigster uit Gent te leren kennen... laat maar weten!

gr

hey,

ik ben ook aan het denken om naar zuid of midden amerika te gaan of naar afrika... ik kan voorlopig niet zo goed kiezen.
Mijn vakantieperiode is wel tussen 20 juni en 5 september.

Ik ben ook dertig, met vrienden die settelen en niet meer kunnen reizen. Welke reis ik doe staat nog open, het belangrijkste vind ik dat ik met leuke mensen op stap kan gaan. Als je eens zin hebt om een andere reizigster uit Gent te leren kennen... laat maar weten!

Hallo lotjegetikt :),

Annelies en ik, 2 leerkrachten uit Gent plannen deze zomer (juli/augustus) naar Zuid-Amerika te gaan (Bolivia, Peru, Ecuador).
We spreken nog geen Spaans. Bij voorkeur reisgenoten van onze leeftiijd (28 en 32).
De tijd dringt om concreter te plannen. Graag spreken we wel eerst eens af om te kijken of we een goed reisteam vormen.

Zin om af te spreken? Ook andere kandidaat reisgenoten mogen reageren.
Mail of bel naar:
[email protected], 0486/64.12.43
[email protected], 0485/28.00.25

Groetjes,

Saartje & Annelies

Periode : mei of september of later, afhankelijk van de bestemming en het klimaat.

icon_smile.gif
. Met voorkeur een reisgezel (M/V) tussen 29-40 jaar.

Hallo,
Ik weet niet of juli/augustus ook een optie is?

Annelies en ik, 2 leerkrachten uit Gent plannen deze zomer (juli/augustus) naar Zuid-Amerika te gaan (Bolivia, Peru, Ecuador).
We spreken nog geen Spaans. Bij voorkeur reisgenoten van onze leeftiijd (28 en 32).
De tijd dringt om concreter te plannen. Graag spreken we wel eerst eens af om te kijken of we een goed reisteam vormen.

Zin om af te spreken? Ook andere kandidaat reisgenoten mogen reageren.
Mail of bel naar:
[email protected], 0486/64.12.43
[email protected], 0485/28.00.25

Groetjes,

Saartje & Annelies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan