Hey
Ik ben Joris, 25 jaar jong
Ik heb nog nooit echt lang/ver gereisd maar dit altijd wel graag willen doen.
Nu ik loop er dus al enkele jaren mee in men hoofd maar was met studies bezig.
Maar de drang werd te sterk
Ik ben enkele maanden geleden, na 3 jaar Orthopedagogie, met mijn studies gestopt en beginnen werken en nu hard aan het sparen.
Mijn bedoeling is om ergens na deze zomer voor zeker meerdere maanden (4-6-12-??) door Zuid-oost Azië te trekken.
Ik heb nog niet veel plannen gemaakt en wil dit ook(nog) niet doen maar probeer zoveel mogelijk info te verzamelen nu.
Ook zou het wel leuk zijn om minstens het begin van de reis met twee te doen
Hoe dit verder verloopt zien we dan wel, er is zelfs een kleine kans dat ik mss enkele jaren of langer ergens blijf hangen/werken - bijv. via/voor organisaties.
Nu, ik ben dus op zoek naar informatie en/of een partner ong. mijn leeftijd, man of vrouw maakt niet uit
Ik ben er vooral op uit natuur en historische/religieuze/'filosofische' sites te bezichtigen, iets minder steden/sterk toeristische plaatsen.
Ook op het gemak
Ik ben zelf avontuurlijk, sportief, goedlachs, open-minded, respectvol, levensgenieter, luister liever dan praten(meestal
)
Interesses zijn natuur/muziek/historiek/Taoïsme/Boeddhisme/Yoga, tai chi enzo/gamen
Heb je interesse of bruikbare info? laat mij iets weten en we spreken mss eens af ofzo
e-mail:
goa-trix@live.be
Peace