Hallo
Ik ben Wim, 27 jaar, en tot hiertoe niet echt het reizende type. Dit jaar heb ik echter zin om daar eens verandering in te brengen, en ik zou heel graag een keer naar de Zuidwesthoek van de USA willen gaan (California, Arizona), ergens in augustus of september, voor 2 à 3 weken. Echt een rondtocht langs heel de Westkust lijkt me wat veel voor zo'n korte periode, dus zou ik me liefst willen beperken tot 1 of 2 staten, en dan een afwisselende vakantie daar doorbrengen (wat steden bezoeken - vb. San Francisco of Los Angeles - natuurparken, dagje strand eventueel). Een goede balans tussen chillen en een vleugje rock 'n roll, zeg maar
Ik bevind me in zo'n klassieke situatie: vele vrienden al gesetteld met gezinnetje, anderen niet geïnteresseerd om mee te gaan, geen lief om ermee naartoe te nemen, etc. Dus ben ik op zoek naar 1 of eventueel meerdere mens(en) die zin hebben in een dergelijke vakantie en mee zouden willen gaan.
Als je eventueel zin hebt om mee te gaan, stuur me gerust een keer een mailtje (inheremusic@hotmail.com), dan kunnen we een keer bekijken of we samen kunnen gaan.
Groeten
Wim