Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Zweden Juli 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frederik89

Member
Dag allen ,

Enkele maanden geleden had ik al eens een topic gemaakt voor richting zweden te vertrekken, plannen zijn ondertussen een klein beetje gewijzigd maar beginnen wel al meer vorm te krijgen.

Dus het plan is voor 1 week lang op een meer in een kano door te brengen en dan wildkamperen aan de oevers , en hierna zullen ik en mijn compagnon een weekje een hutje huren ergens in zweden om een weekje eens uit te blazen / citytrip / activiteiten in de nabijheid te doen ( valt nog te zien waar we het precies huren ).
De andere personen die hun hier ook zullen bekend maken ( @Kris86 / @donaldje ) , zijn van plan om een trekking te doen .

Dus we zoeken nog mensen die graag eens willen uitblazen in de open natuur , en die er niet tegen op zien om buiten in een tentje de nacht door te brengen . Ben jij hier voor te vinden en wil je meer informatie , laat dan zeker een berichtje achter en ik zal je zo snel mogelijk antwoorden.
Het zal tussen 08/07 - 31/07 vallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...