Goedendag Iedereen,
Ik ben 64 jaar en ben van plan om met mijn vrouw naar Zermatt of Grindelwald op vakantie te gaan.(Zwitserland)
20 jaar geleden, herinner ik me nog dat ik in Kandersteeg geloof ik op de trein kon rijden met de auto naar Brig als ik het goed heb?
Mijn vragen:Is dit nog nodig...