10 daagse kanotrip in zweden. Tussen 5 en 18 September.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sj03rd

New Member
Danny en ik (Sjoerd) hebben elkaar ontmoet via reisforum en hebben afgesproken om tussen 5 en 18 september naar zweden te gaan op een 10 daagse kanotrip.

Beide staan we ervoor open als er meer mensen mee gaan. Dus vandaar dat we dit topic hebben aangemaakt.

Het idee is 10 dagen kanoën. Circa tussen de 6 en 10km per dag. Backpack en tentje mee. Genieten van en slapen in de natuur. S'avonds Kampvuurtje.
Het is wel van belang dat je alles wat je nodig hebt om 10 dagen in de natuur te vertoeven met je meebrengt in en op je backpack ;)

Lijkt dat je wat? Reageer dan snel!

Hoi Hans,

We vertrekken in de nacht van zondag 4 september. Zodat we maandag 5 september eind vd dag in Ekshärad in Zweden aankomen. We gaan met de auto.
Vanaf Ekshärad doen we een 10 daagse kano trip.

Heb je interesse?

Laatst bewerkt:
Ha Sjoerd. Mogelijk wel. Ik ben mij aan het oriënteren. Ik heb mijn vakantieperiode wel een week eerder vastgelegd. Maandag nagaan of ik het kan doorschuiven.
Uit de locatie begrijp ik dat het plan is een rivier af te zakken. De Klarälven, de Rottnan of de Svartälven? Kano of kajak huren?
Hebben er meer mensen gereageerd? Misschien kan ik nog mensen enthousiast maken.

Ja we huren een kano. En dan een route die via de verhuurder is aanbevolen.
Na de 10 dagen pikken ze ons weer op.

Nee er hebben geen mensen meer gereageerd via reisforum. Had wel een vriendin die interesse had maar die kon toch niet mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan