10 dagen Jordanië in april.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarjonM

Member
Hallo ik ben Marjon, 57 jaar en zoek ca. 3 reisgenoten, minimaal 1 vrouw voor ongeveer een 10 daagse reis door Jordanië. Ik hoor het graag als je geïnteresseerd ben. Gr. Marjon

Bijlagen

• Jordanië.webp
    Jordanië.webp
    38.2 KB · Weergaven: 1
Die had ik gezien en zag er goed uit. Ik vind het alleen leuker om het zelf te doen. Soms reis ik alleen maar Jordanië lijkt me wat minder geschikt om alleen te gaan.
Was het trouwens niet heel heet in Jordanië in juni?

Dat had ik begrepen, het was bedoeld als evt inspiratie of reisweg ;)
Het was warm, vooral in de woestijn, in de 30°C, hoe Zuidelijker hoe warmer. In Aqaba was het 40! Dan MOET je gewoon de zee in! Maar daar bleven we maar 1/2dag ofzo. Het verwondert me trouwens dat die reizen ook doorgaan in jul/aug, vlg mij de heetste periode!
Als je foto's verlangt, wil ik er wel enkele naar je email sturen :) wat staat er al op je verlanglijstje? Petra?
Nee lijkt mij ook geen bestemming op alleen als vrouw naartoe te gaan.. heb ik ook met Marokko, nog nooit naartoe geweest, maar lijkt me een prachtig land! Grtjs

Ja dacht al dat het heel warm zou zijn. Ik ben ooit in Egypte geweest eind augustus (60graden in de vallei der koningen). Nee dat nooit meer.
Ik had gelezen over mooie tochten rond Dana. De woestijn is daar erg mooi.
Als dit jaar Jordanië niet lukt dan blijft de reis staan voor volgend jaar en ga ik waarschijnlijk een weekje luieren op een eiland.
Marokko kan ik je zeker aanraden. De koningssteden en het atlasgebergte zijn erg mooi.
Nog een mooie avond!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan