Hallo,
Ik heb de week van 12 tot 20 september een laatste week verlof. En ik heb al een behoorlijk goed idee wat ik die week wil doen: een no-budget trektocht in Schotland langs de West Highland Way. Van Loch Lomond bij Glasgow tot de voet van de Ben Nevis in Fort William.
Jammer genoeg zijn mijn vrienden niet geïnteresseerd in het maken van trektochten. (Je leest dit forum dus je kent het gevoel) Alleen trekken is een optie, maar het lijkt me toch aangenamer en vooral veiliger om dit in een groep(je) te doen.
Ik moet je waarschuwen, ik heb weinig onderhandelingsruimte met kandidaat reisgenoten. Ik kan in september enkel die ene week verlof nemen, en ik kocht dit jaar een appartement, wat mijn reisbudget tot zo goed als 0 heeft gebracht. Gelukkig kan je met Ryanair voor minder dan 100 euro op Glasgow vliegen, en hou ik van kamperen met een tent. Ik hoop de tocht te kunnen afwerken met een budget van minder dan 300 euro. (waardoor dit waarschijnlijk de goedkoopste reis op het forum is
)
Oh ja, ik ben 32, heb niet zo veel ervaring met het maken van trektochten. Ben behoorlijk gemakkelijk in de omgang, en stel absoluut geen voorwaarden aan eventuele reisgenoten. (man, vrouw, oud, jong, belg, nederlander, ...)
contacteer me op jan_herwig at hotmail.com, of hier op dit forum.
PS:
http://www.west-highland-way.co.uk/