18 | Reisgenoten/Reisgenotes Gezocht | Low Budget | Eventueel Longboardend

Status
Niet open voor verdere reacties.

X98S7

New Member
18 | Reisgenoten Gezocht | Low Budget | Eventueel Longboardend

Heya !

Ik ben een achttienjarige (althans zo goed als) student die de laatste tijd steeds meer en meer de drang heeft om de wereld te ontdekken.

Aldus, ik ben op zoek naar potentiële reisgenoten die deze zomer dit epische avontuur met mij willen aangaan. :tongue:

Qua landen heb ik persoonlijk geen voorkeur, ik sta letterlijk voor alles open.
Al zou ik persoonlijk graag de prijs miniem houden door gebruik te maken van Couchsurfen, hostels, en als laatste optie te kamperen. (Het liefst meerdere streken en landen tho)

Daarbovenop heb ik ook geen enkel probleem om dagelijks een goed aantal kilometers af te leggen, we zouden eventueel zelf gebruik kunnen maken van longboards. Natuurlijk zijn openbare vervoersdiensten, en liften niet uitgesloten. Ik ben bij allen geen luxe-beest, en ik deins ook niet terug om mijn handen vuil te maken.

Wat ik persoonlijk graag zou doen: Nieuwe mensen en plekken leren kennen, kennis maken met de plaatselijke cultuur, en vooral grotendeels de tijd van mijn leven beleven.

Op zichheb ik zo goed als niets ervaring betreffende een trip te plannen.
Maar ik ben ervan overtuigd dat dit gezamenlijk geen probleem zal zijn.
Het zal dan ook geen verrassing zijn wanneer ik zeg dat ik qua trekken of hoe je het dan ook noemen wilt geen enkele ervaring heb, maar laat dit ook geen ontmoediging zijn !

Moest je je aangesproken voelen, aarzel dan niet om me te contacteren doormatte van een PM, Facebook, oftewel hierop deze post.

Yannick.

Laatst bewerkt:
Heb je misschien zin om mee Ukraine te verkennen?

Van 15-07 t/m 05-08 is mijn beschikbaare reisperiode

De trip die ik zelf aan het plannen ben is liftend van hier naar daar gaan via:
dag 1 vertrek thuis naar Berlijn, duitsland
dag 2-4 Berlijn verkennen.
dag 5 van Berlijn, Duitsland naar Łódź, Polen
dag 6 Łódź verkennen
dag 7 van Łódź, Polen naar Kovel, Ukraine
dag 8 Kovel verkennen
dag 9 van Kovel, Ukraine naar Kiev, Ukraine
dag 10-13 Kiev verkennen en een dag :toxic: Chernobile :toxic: onveilig maken
dag 14 van Kiev, Ukraine naar L'viv Ukraine
dag 15 L'viv verkennen
dag 16 van L'viv, Ukraine naar Bratislava, Slowakije
dag 17 Bratislava verkennen
dag 18 van Bratislava, Slowakije naar Wenen, Oostenrijk
dag 19 Wenen verkennen
dag 20 van Wenen, Oostenrijk terug naar huis
De rest van de dagen zijn reserve dagen.

Onderweg slapen via couchsurfing, maar natuurlijk ook een tent mee nemen voor het geval we niet op onze bestemming kunnen geraken.

Ik heb ervaring in liften, plannen van reizen, reizen zelf natuurlijk en veel aspecten die nodig zijn om een mooie reis te maken. Verwacht je echter niet aan een standaard reis, maar aan bijzondere ervaringen die je met geen enkele organisatie kunt krijgen.

De kosten voor de trip is moeilijk te schatten, maar ik reken altijd een 25 € per dag voor eten en drinken. Slaapplaatsen zijn gratis. En vermoedelijk zal chernobile rond de 200 - 300€ gaan kosten voor een volledige dag. Verder bepalen we zelf hoe duur de vakantie gaat / moet worden.

Heb je nog vragen, stel ze gerust, ik zal proberen niet te bijten.

P.S. wat bedoel je met reizen op longboards? ik ken ze enkel als een lange surfplank en daarop reizen lijkt mij niet makkelijk.

Londen

Hoi!

Wij trekken de eerste twee weken met de fiets naar Londen en zijn van plan al couchsurfend te gaan.
We zijn nog op zoek naar iemand om mee te gaan dus als ge u geroepen voelt, laat maar weten!
Ik ben zelf ook 18jaar, hou erg van muziek en theater (volg momenteel mijn laatste jaar kso woord-muziek).
We zouden zo'n 40à60 km per dag afleggen (beetje afwisselend veel en weinig) om dan 4 dagen in Londen te zijn en wat te feesten, bezoeken en bekijken.

Groetjes
Fiene

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan