2-3 weken Portugal / rondreis Europa met interrailpas / .. (sept/okt/nov)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heleen

New Member
Ik zoek naar een reisgenoot of meerdere reisgenoten om samen een trip te maken van 2 to 3 weken. Er zijn verschillende mogelijkheden:

- een rondreis in Portugal
- een rondreis door Kroatië en Montenegro
- met een interrailpas doorheen Europa reizen
- een 3-weekse trip naar Canada (ik heb een vriendin die hier zit, ik zou haar dan ook willen bezoeken)

Misschien kort over mezelf, ik ben 26 jaar en woon in Mechelen. Eerdere reizen die ik heb gedaan: surftrip naar Marokko, 2 maand vrijwilligerswerk in de Filipijnen, rondreis in India, Slovenië, Griekenland.

Ik hou van actieve vakanties maar kan ook erg genieten van een dag uitrusten aan het strand. Meestal reis ik low budget: slapen in hostels, liften,.. Ik heb een rijbewijs, moest het een rondtrip in Portugal of Canada worden is er dus zeker mogelijkheid om een auto te huren.

Enigste vereiste, ik zoek iemand van een beetje dezelfde leeftijd (tussen 22 en 30 jaar)

Heleen

Hey Heleen, bij deze nog een late reactie op je oproep (ik ben nieuw op dit forum en zie het nu pas, vandaar). Ik heb tussen 6 en 25 september nog geen plannen, en jouw plannen klinken heel interessant! Ik ben zelf 24, woon in Gent en ben juist klaar met studeren. Ik hou van actieve vakanties: wandelen, fietsen, backpacken,... ver weg of dichtbij: ik heb in West-Europa al heel wat landen gezien, heb een stage gedaan in Marokko en heb al rondgetrokken in Bolivia en Peru. Verder probeer ik ook low budget te reizen, dus vrees dat Canada wat te duur voor mij zou zijn, maar interrailen of rondreizen in Europa zie ik helemaal zitten! Ik weet niet of je ondertussen al iemand gevonden hebt, maar anders mag je mij altijd een mailtje sturen of toevoegen op facebook (Noortje Neyens) om verder kennis te maken. doei! Noortje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan