2 weken op vakantie in juli

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tsarr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tsarr

New Member
Ik ben een 20 jarige studente en ga in september met enkele vriendinnen naar spanje (de typische "zon zee strand" vakantie) maar graag had ik deze zomer toch ook eens iets anders gedaan. Mijn oorspronkelijk plan was om met de fiets naar frankrijk te vertrekken (eventueel ook Nederland), met een tentje, eventueel herberg zoeken en zo veel mogelijk nieuwe plaatsen en dingen ontdekken. Ik zou het ook graag low budget houden, want ik ben tenslotte ook nog maar een arme student :) De plannen kunnen nog aangepast worden maar tis maar om je een idee te geven van wat mijn bedoeling is. Moest je interesse hebben laat dan zeker iets weten..

Groetjes

Misschien ook geïnteresseerd in bergsporten, maar dan met iets meer uitdaging? Heb het hier al eens eerder op forum gezegd, maar mss moet je eens op [DLMURL]http://www.xadventure.be/base/Nl/index.php?x=aanbod[/DLMURL] kijken. Ik en ne maat gaan er dit jaar weer naar toe (week 7 - Torla) en vorig jaar was het echt bangelijk.:good:

2 weken vakantie in juli

Zoals goede gewoonte ga ik jaarlijks tenminste 1x op vakantie. Maar door omstandigheden heb ik dit jaar geen reisgenoten. Ik heb vakantie van nu tot 19 juli (weekends inbegrepen). Ben je geinteresserd in Zuid-Frankrijk? (avyeron streek) meestal mooi weer, een pracht van een rivier met alle activiteiten van dien, vele bossen, rotsen en talrijke pitoreske dorpjes. Ik ben M 21 jaar en van West-Vlaanderen. Ik ga meestal met de wagen. Ik kan met iedereen overweg en pas me makkelijk aan. Als je iets anders voor ogen hebt, ook geen probleem :cool:

Laatst bewerkt:
Wat te doen in Aveyron?

Hey,

Je spreekt over een rivier, alsof je al een idee hebt waar je specifiek naar toe zou willen. Is dit een camping of een hotel? Welk soort activiteiten doe je het liefst, relax of sportief?

Kris.

Hallo,

Ik ben van plan om te gaan hitchhiken naar schotland of ierland, alles hangt af van de tijd en periode, maar in ieder geval ergens in de zomer.
Ik weet nog niet precies waneer ik vakantie heb.
Tuurlijk ben ik ook van plan om het low budget te houden en daarom probeer ik ook bij locale mensen thuis te gaan slapen.

Als je interesse hebt, laat dan iets weten, echt concreet plannen gaat nog niet, dus last minut laten weten dat je mee wilt kan ook nog altijd.

Ik zelf ben 23 M van limburg (BE) en opzoek naar werk, daarom weet ik mijn vakantie nog niet.

Aveyron

@tetrix
Ja ik ken de strrek daar. Ik ben er vaak geweest.
Ik verblijf meestal op campings omdat die vaak op de mooiste plaatjes liggen en er meestal veel activiteiten te doen zijn in de directe omgeving. in de Aveyron streek kun je kajakken op snel water, hindernisparcours afleggen in de bossen, paardrijden, tennissen, etc. een bezoekje aan Najac en zijn kasteel is zeker ook eens de moeite en Villefranche de rouergue is ook eens een bezoekje waard. :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan