Hallo!
Nog geen concrete plannen, maar wel enkele bestemmingen die ik graag wil afvinken op mijn bucketlist.
- citytrip New York (staat echt op nr 1!)
- wandelen op Corsica
- wandelen op Madeira
- citytrip Berlijn
- citytrip Wenen
- Costa Rica
- Egypte
Wie ben ik? Nina, 33 jaar, ik woon in België nabij Aalst. Ik hou enorm van reizen maar heb helaas weinig vrienden met diezelfde passie …
Het zou fijn zijn om nieuwe mensen te ontmoeten die graag meegaan op avontuur!
Ik hou van natuur, dieren, nieuwe culturen…
Ik verkies hostels, B&B’s en Airbnb boven luxe hotels. Ik probeer zo veel mogelijk lowbudget te reizen maar wel het maximum uit mijn reisjes te halen
Lichte voorkeur voor (vrouwelijke) leeftijdsgenoten uit België (maakt het net iets makkelijker om vooraf kennis te maken).
Hii, costa rica staat ook zeker nog op mijn lijstje. Ben zelf 29, kom wel uit Nederland. Je kan eventueel berichten op mijn insta: stephan rusman. Kijk maar!!
Hey Nina
wat een mooie bucketlijst. Ik ben niet woonachtig in België .. ik kan natuurlijk op korte termijn daar komen wonen, zodat we idd kennis kunnen maken en die bucketlist van jou kunnen afwerken... want die bestemmingen komen behoorlijk overeen met die van mij.
Ik kan natuurlijk ook in Rotterdam blijven wonen, dat is in NL en dat we wellicht wat heen en weer chatten ... als je interesse hebt uiteraard.
Ik lees in ieder geval wel enthousiasme in je bericht en dat alleen al spreekt me enorm aan.
Dag Nina, ik ben 50 jaar en woon in België. Egypte en Costa rica staan ook nog op mijn bucketlijst Houdt van basic reizen, backpacken en heb ook de nodige ervaring hiermee. Mocht je vragen hebbenlaat het me gerust weten. Groeten Dirk.
Hallo Nina Ik ben Peter 48 j en ik hou ook van reizen en ik ben van Aalst ( Erembodegem ) ik zou wel heel graag naar ijsland gaan
laat iets weten als je zin hebt Groetjes
Hallo Nina Ik ben Peter 48 j en ik hou ook van reizen en ik ben van Aalst ( Erembodegem ) ik zou wel heel graag naar ijsland gaan
laat iets weten als je zin hebt Groetjes