Ninaatje1988
Member
Hallo!
Nog geen concrete plannen, maar wel enkele bestemmingen die ik graag wil afvinken op mijn bucketlist.
- citytrip New York (staat echt op nr 1!)
- wandelen op Corsica
- wandelen op Madeira
- citytrip Berlijn
- citytrip Wenen
- Costa Rica
- Egypte
Wie ben ik? Nina, 33 jaar, ik woon in België nabij Aalst. Ik hou enorm van reizen maar heb helaas weinig vrienden met diezelfde passie …
Het zou fijn zijn om nieuwe mensen te ontmoeten die graag meegaan op avontuur!
Ik hou van natuur, dieren, nieuwe culturen…
Ik verkies hostels, B&B’s en Airbnb boven luxe hotels. Ik probeer zo veel mogelijk lowbudget te reizen maar wel het maximum uit mijn reisjes te halen
Lichte voorkeur voor (vrouwelijke) leeftijdsgenoten uit België (maakt het net iets makkelijker om vooraf kennis te maken).
Laat maar horen als je mee wil op avontuur

Nog geen concrete plannen, maar wel enkele bestemmingen die ik graag wil afvinken op mijn bucketlist.
- citytrip New York (staat echt op nr 1!)
- wandelen op Corsica
- wandelen op Madeira
- citytrip Berlijn
- citytrip Wenen
- Costa Rica
- Egypte
Wie ben ik? Nina, 33 jaar, ik woon in België nabij Aalst. Ik hou enorm van reizen maar heb helaas weinig vrienden met diezelfde passie …
Het zou fijn zijn om nieuwe mensen te ontmoeten die graag meegaan op avontuur!
Ik hou van natuur, dieren, nieuwe culturen…
Ik verkies hostels, B&B’s en Airbnb boven luxe hotels. Ik probeer zo veel mogelijk lowbudget te reizen maar wel het maximum uit mijn reisjes te halen
Lichte voorkeur voor (vrouwelijke) leeftijdsgenoten uit België (maakt het net iets makkelijker om vooraf kennis te maken).
Laat maar horen als je mee wil op avontuur