Hallo Fred, dank voor je reactie. Is stuur je even een privébericht.Dag Hanneke, je plan spreekt me aan. Een bevriend stel vertelde me over hun reis daar en lieten tal van foto's zien. Dat triggerde mij om ook eens na te gaan denken over een rondreis daar. Maar dat in mijn eentje doen trekt me niet. Het delen van wat je ziet en meemaakt geeft een extra dimensie. Kortom: ik ben benieuwd naar je.
Groet, Fred
Hoiiii ik ben monique ook 53 en lijkt me tof om mee te gaan ik hoor graag van je gr moniqueHoi, ik ga liever op stap met iemand uit mijn eigen leeftijdscategorie. Goed dat je het opnoemt. Veel succes gewenst met het vinden van de juiste reisgenoot. Ik hoop dat je een geweldige tijd zult hebben in Canada!
Hallo Fred,Dag Hanneke, je plan spreekt me aan. Een bevriend stel vertelde me over hun reis daar en lieten tal van foto's zien. Dat triggerde mij om ook eens na te gaan denken over een rondreis daar. Maar dat in mijn eentje doen trekt me niet. Het delen van wat je ziet en meemaakt geeft een extra dimensie. Kortom: ik ben benieuwd naar je.
Groet, Fred
Hier dan reactie op een oud berichtje. Heb je al een camperaar om mee te reizen naar Canada? Het staat al lang op mijn lijstje en wil er nu echt plannen mee maken. Geen 57 maar deze dame is bijna 75 jaar. Gelukkig zoals er nog velen zijn, reislustig en geniet van vele uitjes. Gr. MaykeMisschien wel/niet belangrijk. Ik dacht dat je 69 was, maar je bent 53/54. Ik ben 76, wel gezond van lijf en leden en camperervaring. Vind toch, dat je m'n vergissing moet weten. It is up to you. Hart groet.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?