50+er: Met camper touren door bijv. Canada

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hanneke69

New Member
Het lijkt mij geweldig om, najaar 2023 of voorjaar 2024, met een gehuurde camper (ik kan alleen automaat rijden) door Canada te touren voor een week of 3, 4. Sta ook open voor een ander land. Ik ben een 53-jarige ondernemende Noord-Hollandse. Lijkt me gezellig om zo'n reis samen te beleven waarbij ik het belangrijk vind om te zeggen dat we niet 24 uur per dag 'gezellig' hoeven te zijn. Stiltes kunnen ook prima zijn, en heb ik soms ook nodig. Een boek lezen, alleen of in elkaars gezelschap. En soms gewoon heerlijk een muziekje tijdens het rijden. Het draait om balans! Uitgebreid kennismaken vooraf lijkt me een logische stap voor zo'n trip. Wie voelt zich aangesproken?

Laatst bewerkt:
Dag Hanneke, je plan spreekt me aan. Een bevriend stel vertelde me over hun reis daar en lieten tal van foto's zien. Dat triggerde mij om ook eens na te gaan denken over een rondreis daar. Maar dat in mijn eentje doen trekt me niet. Het delen van wat je ziet en meemaakt geeft een extra dimensie. Kortom: ik ben benieuwd naar je.
Groet, Fred

Dag Hanneke, Al jaren het plan gehad om naar Ca te gaan, daar de zoon er al ca. 20 jaar woont. Nu moet het maar eens gaan gebeuren en er een campervakantie aan vastknopen. Het is een verschrikkelijk mooi land. Even alleen zijn kan best samen en samen alleen is soms heel mooi. Kennismaken is uiteraard vanzelfsprekend. (foto weet ik even niet hoe het moet, als het je aanspreekt, verder met WhatsApp)

Hallo .... geen idee wat je naam is? Ben je man, vrouw? Dat babbelt sowieso wat makkelijker. Leuk dat je reageert op mijn bericht! Groetjes van Hanneke

Dag Hanneke, ik ben man, Bob, Weduwnaar, 2 kinderen, zoon in Canada, dochter in Veendam en woon in Sneek. Zo de kop is er afW 4.webp

Hoi Bob. Plus foto, dank je. Ik ben nu aan het werk maar lijkt me prima om even kort kennis te maken. Zullen we telefoonnummers uitwisselen?

Misschien wel/niet belangrijk. Ik dacht dat je 69 was, maar je bent 53/54. Ik ben 76, wel gezond van lijf en leden en camperervaring. Vind toch, dat je m'n vergissing moet weten. It is up to you. Hart groet.

Hoi, ik ga liever op stap met iemand uit mijn eigen leeftijdscategorie. Goed dat je het opnoemt. Veel succes gewenst met het vinden van de juiste reisgenoot. Ik hoop dat je een geweldige tijd zult hebben in Canada!

Dag Hanneke, je plan spreekt me aan. Een bevriend stel vertelde me over hun reis daar en lieten tal van foto's zien. Dat triggerde mij om ook eens na te gaan denken over een rondreis daar. Maar dat in mijn eentje doen trekt me niet. Het delen van wat je ziet en meemaakt geeft een extra dimensie. Kortom: ik ben benieuwd naar je.
Groet, Fred
Hallo Fred, dank voor je reactie. Is stuur je even een privébericht.

Hai Hanneke,
Mocht je nog niemand hebben voor je reis naar Canada.... Het lijkt mij hartstikke leuk! Ik ben 50 jaar en wil heel graag een een keer een rondreis door Canada maken. Lijkt me gezellig om dat samen met iemand te doen. Ik kan autorijden, heb best wat gereisd en ga graag een nieuw avontuur aan.
Als je nog iemand zoekt hoor ik het graag. Groetjes Anoesjka

Hoi, ik ga liever op stap met iemand uit mijn eigen leeftijdscategorie. Goed dat je het opnoemt. Veel succes gewenst met het vinden van de juiste reisgenoot. Ik hoop dat je een geweldige tijd zult hebben in Canada!
Hoiiii ik ben monique ook 53 en lijkt me tof om mee te gaan ik hoor graag van je gr monique

Hoi Hanneke. Je hebt al een aantal reacties gehad, dus misschien heb je inmiddels je reisgenoot/te gevonden. Zo niet dan hoor ik het graag van je, want het lijkt mij ook fantastisch. Ik ben Angelique en ben 52 jaar.

Groet, Fred
Hallo Fred,
Wellicht een oud bericht, maar je weet maar nooit. Is de vakantie met camper door Canada al ingevuld? Veel plezier dan. Zoek je nog een reismaatje? Leuk. Kennismaken, tof.

Hi Hanneke,
Het lijkt mij super leuk om samen te reizen in m.n. West Canada per camper, trein, per auto, wandelend. Maar mogelijk heb je al een maatje gevonden. Groetjes, Liselot

Hoi Hanneke, mijn naam is Evelien, 57 jaar. Je plannen spreken me erg aan. Ik heb al veel gereisd met een camper door Europa en verder groesreizen gedaan buiten Europa. Heb je al een reismaatje (s) voor je trip door Canada? Ik hoor graag van je.
Grtjs Evelien

Misschien wel/niet belangrijk. Ik dacht dat je 69 was, maar je bent 53/54. Ik ben 76, wel gezond van lijf en leden en camperervaring. Vind toch, dat je m'n vergissing moet weten. It is up to you. Hart groet.
Hier dan reactie op een oud berichtje. Heb je al een camperaar om mee te reizen naar Canada? Het staat al lang op mijn lijstje en wil er nu echt plannen mee maken. Geen 57 maar deze dame is bijna 75 jaar. Gelukkig zoals er nog velen zijn, reislustig en geniet van vele uitjes. Gr. Mayke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan