Matthijs27
New Member
In de periode september - oktober zou ik graag 2-4 weken er op uit willen. Het type vakantie kamperen,vliegen of interrailen, het maakt mij niet uit, als deze maar actief is. Ik ben een echte natuurliefhebber maar vind cultuur snuiven tot op een zekere hoogte ook leuk om te doen. Ik dacht zelf aan een bestemming in Europa: Scandinavië, de Alpen of de Balkan.
In eerste instantie zou ik met een maatje gaan interrailen, alleen heeft hij toch besloten om zijn familie op te zoeken in Azië. Mijn andere vrienden zijn of al op vakantie geweest of gaan met vriendin op vakantie. Vandaar deze oproep.
Spreekt jou bovenstaande aan, ben je tussen de 20 en 35 jaar oud (man/vrouw maakt niet uit) schroom dan niet mij een berichtje te sturen naar: [email protected]
Groet,
Matthijs (27 jaar)
In eerste instantie zou ik met een maatje gaan interrailen, alleen heeft hij toch besloten om zijn familie op te zoeken in Azië. Mijn andere vrienden zijn of al op vakantie geweest of gaan met vriendin op vakantie. Vandaar deze oproep.
Spreekt jou bovenstaande aan, ben je tussen de 20 en 35 jaar oud (man/vrouw maakt niet uit) schroom dan niet mij een berichtje te sturen naar: [email protected]
Groet,
Matthijs (27 jaar)