Aktieve en avontuurlijke reisgenoot 55+ voor Zanzibar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gezocht en geboden: flexibele, jeugdige leeftijdsgenoot voor Zanzibar begin volgend jaar. Niet alleen om te genieten van het zonnige eiland, maar ook veel zien, beleven en ontdekken. Zelf ben ik vrouw, zonder voorkeur voor m/v reisgenoot.
Voel jij je aangesproken en ben je reislustig, maar heb je een voorkeur voor een andere zonnige bestemming met veel cultuur en/of mooie natuur? Reageer gerust op
herfstbreak@ hotmail,com
Veel is bespreekbaar!

Hallo mrs Globetrotter
ik zou de komende zomer (juli-aug 2024) graag een reis (ca. drie weken) naar Afrika (landen: nog te bepalen) maken. Ik las dat jij interesse hebt voor Zanzibar.
Wat heb je voor ogen: beperkt aantal personen; zelf organiseren; groepsreis (met reisorganisatie)...?

Ik vermoed dat je een vrouw van 55+ bent, klopt dit? Hoe oud exact?
Ik ben net 61 jr geworden (ben dynamisch, actief, wandel zeer graag ...) en ik woon in België, regio Gent.
Waar woon jij?
Doorgaans neem ik deel aan groepsreizen, maar ik sta ook open voor andere voorstellen.
Ik verneem het graag.

Hallo beiden,

Ik schrijf me binnenkort in voor deze overland : Bishkek to Singapore - Indochina Explorer - 104 Days
Is altijd een combi van natuur en cultuur.

Je hoeft niet de hele rit en alle landen te doen : je kan ook al naar ieders interesse, voorkeur voor land, volgens budget en tijd een deel ervan uitkiezen ; je wordt in een grote stad (met luchthaven) opgepikt of weer afgezet.
Ikzelf doe wel het volledige traject en heb reeds meerdere overlands gedaan over de hele wereld, oa ook met de deze organisatie. Indien je meer info wil over deze formule, kan je mij contacteren. In het verleden heb ik hier reeds 2x mensen gevonden die meereisden .

Misschien zijn hier kandidaten om mee aan te sluiten : geheel of voor 1 deel ervan. Ik hoor het dan wel ...
Groetjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan