Alicante-Valencia-Mallorca

Status
Niet open voor verdere reacties.

gisser

New Member
Hoi,
Ik heb duovliegticket gewonnen
grin.gif
naar Alicante, en zou die graag gebruiken om low budget reiske van 10 à 15 dagen te doen. Low budget betekent voor mij overnachten in hostels (jeugdherbergen).
Ik ben al naar Costa Blanca geweest, dus zou nu graag richting Valencia gaan, en eventueel ook overtocht doen naar Mallorca of Ibiza.

Een andere mogelijkheid is Lissabon en omgeving, daar wil ik ook al tijdje naar toe, maar ik weet niet of ik de gewonnen vliegtickets kan ruilen voor vlucht naar Lissabon, eventueel met opleg van meerprijs...

De maten van thuis zijn ondertussen al getrouwd of kunnen geen verlof nemen (de reis kan niet in het groot verlof, dus niet in juli of augustus), dus daarmee dat ik via dit forum zoek naar geinteresseerden. Een reispartner is voor mij zeker en vast geen must (ik ga vaker alleen op reis), maar ik heb nu toch een ticket over, daarmee.

Ik ben er net 30 geworden, en hou van evenwicht in een vakantie: wa stadjes bezoeken, beetje cultuur, terraske op het gemak, lekker eten, en natuurlijk ook af en toe een feestje! En een beetje strand en zee om af te koelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan