Argentinië in oktober

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marijke82

New Member
Ik ben een Gentse dame van 26 jaar die voor oktober 2009 (2-22) een reis geboekt heeft naar Argentinië. Mijn vriend en ik zijn uit elkaar en nu stelt zich dus het probleem dat de reis geboekt en betaald is voor 2 en dat een annulatieverzekering niet tussenkomt in zo'n 'geval'.
De vluchten en binnenvluchten samen zijn al geboekt en hebben ongeveer 1500 euro gekost, alles samen. Niet echt goedkoop, inderdaad.
Brussel-Buenos Aires heen/terug en dan 3 tussenvluchten (B.A-Bariloche, El Calafate-Iguazu en Iguazu-Buenos Aires)
Tussen Bariloche en El Calafate hadden we gedacht een auto te huren gedurende een dag of 4 om de routa 40 te doen, maar dat is nog niet geboekt. Sowieso zal praktisch nog bekeken moeten worden wat een naamsverandering van ticket kost, maar dat is uiteraard niet de zorg van een eventuele nieuwe reispartner.
Als dit jou niet afschrikt en je bent geïnteresseerd, laat gerust iets weten.
Ben al op reis geweest in Zuid Afrika, Guatemala en Indonesië, ben niet 'vies ' van primitief reizen...

reispartner

Ik ben een Gentse dame van 26 jaar die voor oktober 2009 (2-22) een reis geboekt heeft naar Argentinië. Mijn vriend en ik zijn uit elkaar en nu stelt zich dus het probleem dat de reis geboekt en betaald is voor 2 en dat een annulatieverzekering niet tussenkomt in zo'n 'geval'.
De vluchten en binnenvluchten samen zijn al geboekt en hebben ongeveer 1500 euro gekost, alles samen. Niet echt goedkoop, inderdaad.
Brussel-Buenos Aires heen/terug en dan 3 tussenvluchten (B.A-Bariloche, El Calafate-Iguazu en Iguazu-Buenos Aires)
Tussen Bariloche en El Calafate hadden we gedacht een auto te huren gedurende een dag of 4 om de routa 40 te doen, maar dat is nog niet geboekt. Sowieso zal praktisch nog bekeken moeten worden wat een naamsverandering van ticket kost, maar dat is uiteraard niet de zorg van een eventuele nieuwe reispartner.
Als dit jou niet afschrikt en je bent geïnteresseerd, laat gerust iets weten.
Ben al op reis geweest in Zuid Afrika, Guatemala en Indonesië, ben niet 'vies ' van primitief reizen...

Hey Marijke,

Ben vlotte jonge meid (28) uit West-Vlaanderen. Zelf ben ik op zoek naar een reispartner om in oktober mee te reizen. Had geen voorkeur qua land. Wel had ik het graag bij een low budget reis gehouden. Mijn vraag naar jou is dan ook of die 1500€ voor die vluchten pp is of moet het nog gedeeld worden door 2? Heb zelf wat reiservaring, sri lanka, peru, bolivia, india en nepal. Dit waren wel telkens begeleide reizen oa met Koning Aap uit Gent. Wegens relatiebreuk (nee, nee, je bent niet alleen) wil ik het over een andere boeg gooien en sta ik open voor een nieuw avontuur.
Laat me eens iets meer weten via [email protected].
Groetjes
Ellen
Belangrijke noot: ik verwacht een reis met een goeie mix cultuur en natuur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan