Augustus 2015: Appalachian Trail? Peru? India?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mln88

New Member
Hoi,

Tijdens mijn studie heb ik (man, 27, in het dagelijks leven arts) een beetje de boot gemist op het gebied van verre reizen. Het wordt tijd om dat goed te maken! In een touringcar zitten of op het strand liggen is niets voor mij, ik had iets actievers in gedachten, zoals:
- een stuk van de Appalachian Trail (USA) lopen;
- backpacken in Peru;
- India verkennen;
- noem maar op...

Heb jij in augustus een aantal weken vrij en heb je zin om wat actiefs te ondernemen, laat me dan weten wat je in gedachten hebt. Ik kan met mensen van alle soorten en maten opschieten, maar ongeveer dezelfde leeftijdscategorie en hoger opgeleid hebben de voorkeur: als je een aantal weken samen op reis gaat moet je tenslotte wel wat gemeenschappelijke gespreksstof hebben.

Hey,

Ik wil graag naar Peru maar heb totaal geen ervaring met backpacken. Ik word 28 en woon in Vlaams-Brabant. Hoe lang zou je willen reizen en hoe zie je dat praktisch zitten? Als je met me op reis wil, contacteer me gerust!

Ik ben nog steeds van plan in augustus een reis te ondernemen, geïnteresseerden in een last minute kunnen zich nog melden. :-)

Ik vind de Appalachian trail wel een origineel idee! Helaas niet erg praktisch haalbaar voor mij, denk ik, want ik wil niet met mijn bagage trekken en denk dat er weinig openbaar vervoer is in de omgeving...
In augustus kan ik sowieso niet lang meer weg, maar zou eventueel wel een paar dagen weg kunnen naar een bestemming dichter bij huis als dat je iets zou zeggen.

Ik ben in Peru en India geweest. Als je daar info van wil, laat je het maar weten :).

Blijkbaar ben ik niet goed genoeg, een gemiste kans voor jou!

@ La Viajera, kan je me wat info bezorgen over Peru? Ben van plan om Peru te gaan en kan alle info en tips goed gebruiken!

Oei Ilona, het was niet m'n bedoeling om je te beledigen.
Om eerlijk te zijn zag ik je reactie pas vrijdag, ik heb deze advertentie op meerdere fora gepost en was vergeten om ook op deze site de reacties in de gaten te houden.
Ik ging er min of meer van uit dat jij inmiddels iemand gevonden zou hebben, na het uitblijven van een reactie van mijn kant.

Desalniettemin denk ik dat wij geen ideale reisgenoten voor elkaar zijn, omdat we *beide* geen backpackervaring hebben.
Ik denk nl. dat Peru niet per se het toegankelijkste land is voor ervaringsloze backpackers....

@LaViajera: ik zoek nog even verder naar een langere reis, maar misschien neem ik nog contact met je op voor die paar dagen weg...

Ilona,

Ik zou zeker aanraden naar Trujillo en chiclayo te gaan. Trujillo voor de huaca de la Luna (en chanchan) en chiclayo voor het museum van el señor de sipan (=peruaanse toetanchamon). Voor de rest moet je het maar vragen.

Mln,

Ik heb intussen andere plannen gemaakt. Vrees dus dat het toch niet meer zal lukken :(. Nog veel succes met de zoektocht!
Wat betreft peru al eerste reis: Ik vind dat niet zo'n slecht idee. Was voor mij een van mijn eerste verre reizen. Het hangt ook een beetje van je eigen ingesteldheid af...

Mln,

Het is gewoon vervelend dat mensen niet reageren op hun eigen posts. Ook als puntje bij paaltje komt, draait het voor mij uit op niets.

La viajera,

Bedankt voor de tips!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan