Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Augustus - Verkennen Slovenië en Kroatië of andere bestemming

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pieter83

New Member
Deze zomer had ik graag Slovenië en Kroatië verkend, maar ik sta ook open voor andere landen. Bij voorkeur wel minder klassieke bestemmingen of minder toeristische regio's binnen de klassieke landen. Voorkeur dit jaar voor Oost-Europa of Canada. Voor dit laatste wordt de planning krap maar zeker niet onhaalbaar, zeker niet wanneer met de tent gereisd zou worden.

De periode dat ik kan reizen is 29/07-11/08, alsook een week ervoor of erna. Ik ben 30 jaar, woon in Gent en heb toch al beetje gereisd. Vroeger voornamelijk binnen Europa. De laatste twee jaren beleefde ik echter ook Centraal-Afrika (Congo, DR) en West-USA.

De bedoeling is het combineren van ontdekking, avontuur, actie en rust. Ik sta open voor nieuwe en leuke ideeën.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dag pieter,

Ben je nog steeds op zoek naar een reisgenoot?

Ik ben geinteresseerd in een rugzak-reis naar zuid oost Europa, maar heb ook nog niks gepland gezien ik midden in een verhuis zit.

Mijn voorkeur gaat uit naar Montenegro wegens de mooie natuur en niet zo massa toerisme achtig, maar andere landen zijn ook mogelijk. Slovenië, Kroatië, Griekenland en Roemenië bezocht ik al eerder in die regio.

Ik reis graag met de rugzak, openbaar vervoer, overnachten in hostels, pensions of berghutten.
Ik hou van de natuur, rust , authentieke dorpjes en een sportieve inspanning.

Ik ben vrij vanaf 20 juli 2 weken.

Mvg Bjorn

Dag Pieter en Bjorn,

Hebben jullie al iets gepland of reisgenoten gevonden. Ik heb interesse om ook te gaan. Ik ben 32 jaar en woon in Arnhem. Ik heb niet veel backpack ervaring, wel op verschillende manieren gereisd in Europa en Azie.
Hoor graag van je.

Groet,
Maurice

hey

ik ben inderdaad nog volop aan het uitkijken, maar dacht eerder aan reizen met auto.

weet niet wat jullie daarvan dachten?

Pieter

Hey,

misschien een leuk alternatief maar reisperiode valt iets vroeger. Wij (voorlopig met 2, elkaar ontmoet via forum) gaan voor ongeveer 14d naar Slowakije. We gaan met de auto en de tent. Bedoeling is de verschillende natuurparken in Slowakije te ontdekken, voornamelijk te voet. Eigenlijk niets op voorhand vastleggen, gewoon zien wat op ons af komt. Vertrek normaal gepland op 14/07 omdat ik zelf maar kan tot 28/07. Moest er interesse zijn...

Groetjes,

Lyns v, 29j

Hoi,

Ik wou even informeren hoever jullie (jij) staan met de plannen voor Kroatië? Misschien heb ik wel interesse om me mee aan te sluiten. Had plannen voor een citytrip maar deze zijn afgesprongen door omstandigheden en dus nu eens aan het rondkijken naar alternatief. En dit leek me wel iets . Ik kan vanaf begin augustus een 2 tal weken. Ik heb nog nooit deze regio gedaan, maar spreekt me wel aan.

Laat gerust iets van je horen en we zien wel weer.

Annick

interesse Kroatië

Hoi Pieter,

Ik heb wel interesse! Wil ook al heel lang Kroatië doen... Of ik wil ook naar Spanje, maar niet de costa's, Interesse om hierover verder te praten? Ik heb verlof van 25 juli tot 15 augustus!
Groetjes
Eveline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...