Deze zomer had ik graag Slovenië en Kroatië verkend, maar ik sta ook open voor andere landen. Bij voorkeur wel minder klassieke bestemmingen of minder toeristische regio's binnen de klassieke landen. Voorkeur dit jaar voor Oost-Europa of Canada. Voor dit laatste wordt de planning krap maar zeker niet onhaalbaar, zeker niet wanneer met de tent gereisd zou worden.
De periode dat ik kan reizen is 29/07-11/08, alsook een week ervoor of erna. Ik ben 30 jaar, woon in Gent en heb toch al beetje gereisd. Vroeger voornamelijk binnen Europa. De laatste twee jaren beleefde ik echter ook Centraal-Afrika (Congo, DR) en West-USA.
De bedoeling is het combineren van ontdekking, avontuur, actie en rust. Ik sta open voor nieuwe en leuke ideeën.
De periode dat ik kan reizen is 29/07-11/08, alsook een week ervoor of erna. Ik ben 30 jaar, woon in Gent en heb toch al beetje gereisd. Vroeger voornamelijk binnen Europa. De laatste twee jaren beleefde ik echter ook Centraal-Afrika (Congo, DR) en West-USA.
De bedoeling is het combineren van ontdekking, avontuur, actie en rust. Ik sta open voor nieuwe en leuke ideeën.
Laatst bewerkt door een moderator: