Australië/ Nieuw-Zeeland 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Femke01

New Member
Dag Iedereen,
Na een tijdje gewerkt te hebben kriebelt het toch om eens "een stappeke" in de wereld te zetten.
Ik zit met (nu nog hele vage) plannen om in 2010 naar Australië te vertrekken.
Ik dacht de periode februari- maart- april in het vliegtuig te stappen, voor een periode van 3-6-12 maand. Het zou de bedoeling zijn om daar rond te trekken en te werken.
Nu is het ni zo plezant om helemaal alleen te vertrekken dus zoek ik iemand (moge der natuurlijk ook meerdere zijn) die samen willen reizen voor enkele weken/maanden !
Mochten er mensen interesse hebben of interessante informatie hebben aarzel ni om mij te contacteren!!
Groetjes,
Femke

Hey,

Moest je in de periode van 22/23 januari tot 12 februari in nieuw-zeeland zitten of willen afspreken om een paar weken nieuw-zeeland te doen, laat maar weten dan via [email protected]. Ik ben immers ook op zoek naar een reisgenoot of reisgenote (maakt niet uit) of enkelen... Ik moet in de buurt zijn voor mijn werk, maar neem 3 weken verlof om de omgeving te verkennen. Ik ben een sportieve kerel van 24 die graag veel wil zien, wandelen, relatief low budget reizen en af en toe een paar feestjes meepikken in de grotere steden.

Groeten,
Tom

hey,

Spijtig! Ik zal toch een latere periode vertrekken (ik moet nog alles regelen).
Moest je toch langer blijven, laat zeker iets weten
Greetz

Dag Iedereen,
Na een tijdje gewerkt te hebben kriebelt het toch om eens "een stappeke" in de wereld te zetten.
Ik zit met (nu nog hele vage) plannen om in 2010 naar Australië te vertrekken.
Ik dacht de periode februari- maart- april in het vliegtuig te stappen, voor een periode van 3-6-12 maand. Het zou de bedoeling zijn om daar rond te trekken en te werken.
Nu is het ni zo plezant om helemaal alleen te vertrekken dus zoek ik iemand (moge der natuurlijk ook meerdere zijn) die samen willen reizen voor enkele weken/maanden !
Mochten er mensen interesse hebben of interessante informatie hebben aarzel ni om mij te contacteren!!
Groetjes,
Femke

Hoi Femke,

Mijn naam is Teuntje, ben 28 jaar oud en heb een beetje dezelfde plannen. Ik zou graag willen rondreizen, maar omdat ik niet zeker weet of mijn budjet dat toelaat zou ik ook liever tussendoor wat willen werken. Ik zou ook graag met iemand meereizen, omdat ik liever niet helemaal alleen wil reizen.
Ik woon in Utrecht, ben groepsleider met kinderen.
Waar woon jij? en hoe oud ben jij?

groetjes Teuntje

Hoi Femke,

Mijn naam is Teuntje, ben 28 jaar oud en heb een beetje dezelfde plannen. Ik zou graag willen rondreizen, maar omdat ik niet zeker weet of mijn budjet dat toelaat zou ik ook liever tussendoor wat willen werken. Ik zou ook graag met iemand meereizen, omdat ik liever niet helemaal alleen wil reizen.
Ik woon in Utrecht, ben groepsleider met kinderen.
Waar woon jij? en hoe oud ben jij?

groetjes Teuntje

Ps een combinatie met Nieuw Zeeland lijkt mij ook te gek! Weet niet of jij daar ook iets voor voelt.:cool:

Hallo!

Ik vertrek op 7 mei 2010 vanuit Zaventem voor één maand naar Australië (Brisbane). Van daaruit wil ik met de rugzak verder rondtrekken. Normaal ging ik nog met een andere persoon gaan, maar deze heeft spijtig genoeg afgezegd.
Ik zou het leuk vinden om met iemand een paar dagen of weken rond te trekken ...

Laat maar eens iets van je horen!

Groetjes,

Koen

hey,

Spijtig! Ik zal toch een latere periode vertrekken (ik moet nog alles regelen).
Moest je toch langer blijven, laat zeker iets weten
Greetz

ik wil ook heel graag hetzelfde doen en zou ook nog alles moeten regelen maar zou er volledig voor gaan heb iets nodig om gedachten te verzetten en dacht zo'n reis in combinatie met werkenb lijkt me wel wat! ik zou willen vertrekken samen met mijn broer en eventueel andere personen rond de maand julie augustus!!
zou alleen nog allemaal moete uitzoeke wat ik allemaal moet regelen :)
grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan