Hallo, ik zoek een reisgenoot om mee te gaan naar St-Tropez. We zouden met de auto gaan en op campings of goedkopere hotelletjes overnachten. Ik heb verlof van 20 augustus tot 16 september dus met vertrekdatum en duur van de reis ben ik redelijk vrij. Vorig jaar deed ik dezelfde reis en ik vond het een fantastische bestemming dus zou ik graag teruggaan, alleen kan mijn reisgenoot van vorig jaar jammergenoeg niet mee.
Vorig jaar hadden we de kosten gedeeld en kostte de reis ons ongeveer €500-600 voor 10 dagen, dus een erg groot budget is er niet voor nodig.
Wie dus van mooi weer, een terrasje, prachtige natuur, een erg mooie stad en vriendelijke mensen houdt, en graag meewil, mag hier altijd een berichtje plaatsen of mij contacteren. Man/Vrouw maakt niet uit, zolang we het maar leuk kunnen maken.
Vorig jaar hadden we de kosten gedeeld en kostte de reis ons ongeveer €500-600 voor 10 dagen, dus een erg groot budget is er niet voor nodig.
Wie dus van mooi weer, een terrasje, prachtige natuur, een erg mooie stad en vriendelijke mensen houdt, en graag meewil, mag hier altijd een berichtje plaatsen of mij contacteren. Man/Vrouw maakt niet uit, zolang we het maar leuk kunnen maken.