Avontuur, cultuur, duiken in Thailand

Status
Niet open voor verdere reacties.

adevelter

New Member
Hoi allemaal!

Wij zijn 2 meisjes uit Gent (27j en 30j) die 27 juli voor ongeveer 2-3 weken naar Thailand vertrekken. Met de rugzak, in hostels, ecolodges, ... zonder strak schema... Gewoon relax en elke dag zien waar we zin in hebben! We zijn reeds in thailand, cambodia, laos geweest dus we weten hoe chill het leventje daar kan zijn :)... We zoeken nog mensen die het zien zitten om mee te gaan, of die daar ook ergens zijn die periode. We willen wel zeker een paar duiken doen. Voor de rest zien we wel waar we naartoe trekken. Een open geest is belangrijk. Constant alles samen doen hoeft ook niet. Niet iedereen heeft dezelfde interesses he :)...

Laat zeker iets weten als je, of jullie, je aangesproken voelen!

groeeeetjes

Annelies en Johanna

Hey Annelies en Johanna,

Ik zou deze zomer ook naar Thailand vertrekken eind juli voor een 4-tal weken.
Voor mij zou het mijn eerste backpack vakantie zijn, vandaar dat ik deze avontuur (gedeeltelijk) wil delen met andere reismaatjes.
Ikzelf ben 26 en kom uit Dilbeek.

Mijn ideale vakantie in Thailand zou bestaand uit een mix van natuur, cultuur en plezier. Maar ik sta voor alles open! :)

groetjes,

Dorian

Laatst bewerkt:
Dag iedereen,

Dit lijk me een leuke vakantie! Ik ben wel pas beginnend duiker maar ik vind de combinatie van rondtrekken met duiken wel interessant.

Kan er eens ergens afgesproken worden met een groepje ter kennismaking?

Groetjes,

Els

Hallo allemaal,

Even een algemeen vraagje aan iedereen.
Hoe concreet is de hierboven vermelde reis? Wat is er al afgesproken/vastgelegd?

Ik zal mij even voorstellen:
Ik ben een 27-jarige man uit Limburg. Ik hou van reizen op plukkende manier, elke dag zien we wel wat er op dat moment te zien/doen valt.
Ik heb in het verleden een trektocht van 5 dagen gedaan met 11 vreemde mensen van over heel Vlaanderen(leuke ervaring!), en verschillende rugzakvakanties in Europa. Echt een slechte ervaring heb nog niet gehad. Op vlak van duiken heb weinig ervaring , ik heb vorig jaar in Spanje 3 duiken gedaan met een Fransman(5 sterren) die ik daar had leren kennen.

Ik zou graag eens een rugzakvakantie willen doen buiten Europa, en dat is de reden waarom ik mij op dit forum heb geregistreerd.
Dus als er nog iets gaat gebeuren verneem ik dit graag, zodat we misschien kunnen afspreken om het één en het ander te plannen.

groetjes,
Jo.

hoi!

Ik heb mij vliegtickets al geboekt. Ik vertrek 28juli naar Thailand en kom de 25ste augustus terug.
Mijn planning staat half vast, aangezien ik toch redelijk flexibel wil blijven tijdens mijn verblijf. :)

Groeten!

Dorian

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan