avontuur juli 2009

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lyns
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lyns

Member
Hey,

ik, V 25j, zoek reisgezelschap voor een avontuurlijk tripje in juli. Omdat de tijd begint te korten, heb ik twee (nogal uiteenlopende) voorstellen:

1. Fietsvakantie binnen Europa: Met pak, fietszak en tent rondtrekken in Europa, liefst in het zonneke. Per dag +/- 70km doen, 's avonds tentje opzetten, potje koken,... Vooral op een rustige manier het land doorkruisen, met ruimte om ook eens niet op de fiets te zitten. Voorkeur voor Portugal maar andere voorstellen welkom.

2. Backpackvakantie buiten Europa: Met de rugzak en openbaar vervoer rondtrekken in bij voorkeur Z-O Azië: Thailand, Vietnam, Laos, Cambodja. Weer op een rustige manier het land doorkruisen, veel couleur locale opsnuiven, goeie mix natuur en cultuur, low budget pensionnekes.

Ik kan maximum een goeie 3 weken verlof nemen tussen 27 juni en 26 juli 2009.

Alle voorstellen welkom.

Groetjes,

Lyns

juli

Beste,
ik kan mee backpacken... interesse in Azie ook..maar liefst China of Indonesie dan. Heb al veel gereisd , wel al eens in elk werelddeel gezeten.. ik doe niet liever..zon, zee, zwemmen, natuur, avontuur, feestje, shoppen, mensen leren kennen..
het is wel zo dat inderdaad de tijd ah korten is.. en ik ten laatste maandag mijn vakantie dagen moet plannen... en vooraleer je zoiets beslist je iemand ook moet leren kennen he...Misschien heb je zaterdagavond of zondagavond een uurtje tijd om af te spreken? hangt er ook vanaf vanwaar je bent.. ik woon in gent... ben vrijdagavond tot zaterdagavond aan zee en zondagochtend tot 18u savonds doe ik mee aan een rommelmarkt met vriend...
Ik zou wel kunnen reizen van 4 juli tot 22 à 23 juli... een kleine 20 dagen.
grt
inge

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan