Zelf iets ouder dan je (33), maar als je net als mij houdt van hiken, kunnen we samen naar de Alpen te trekken: stukje GR5 wandelen op enkele cols, pauzeren bij panorama's en overnachten in tent of berghut. Ik ben flexibel en impulsief ingesteld en zou liefst met eigen auto reizen vanwege veranderingen in corona-situatie.
ik ben sjoerd 26 jaar, ik was aan het zoeken voor een mooi avontuur en dit lijkt mij wel mooi avontuur. Ik hou heel erg van natuur holen heb ik zelf niet echt gedaan maar ik hou er wel heel erg van, ik hou van natuur en mooi steden en dorpjes te zien, hou van cultuur en natuurlijk ook van de zee. Ik ben zeker impulsief maar ook doelbewust, ik had zelf Kroatië in gedachten waar ik graag naar toe wou gaan, het zou mij heel gezellig vinden, ik ken Kroatië redelijk goed en ik heb een auto om er naar toe te gaan.
Wat leuk dat jullie zo open staan om nieuwe plekken te ontdekken! Ik zoek momenteel ook reisgenoten die open staan voor wat avontuur en actie. Ik hecht veel belang aan te reizen met leeftijdsgenoten en dezelfde ingesteldheid, à la 'wat verbergt zich achter de hoek'. Kortom: aangesproken door jullie berichten.
Ik ben sporadisch vrij in augustus, dus een lange trip zal het voor mij niet worden. Waar ik graag heen wil: alle uithoeken van de wereld, zolang het geen massatoerisme en platgereden paden zijn.
Laat me iets weten of je een tripje ziet zitten. Dan chatten we eens kort met elkaar of het klikt.