Avontuurlijke reisgenoot gezocht voor Thailand

• Onderwerp starter Onderwerp starter Liesf
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Liesf

New Member
Hallo,

Ben op zoek naar een toffe reisgenoot om samen Thailand te verkennen..veel cultuur opsnuiven, maar ook een aantal daagjes beach en sun horen erbij

Zelf zou ik rond september willen vertrekken..

Ik ben 26 v en sociologe van opleiding..graag iemand open minded met een gezonde dosis intellect en humor die graag de bloemekes buiten zet.. enfin ..

groeten
Annelies

Hey,

Ik vertrek binnen 2 weken en zoek nog iemand om het ticket van mijn reispartner (die nu niet meer mee kan wegens familiale redenen) over te nemen. Alleen vertrekken zie ik niet zitten, maar ik kijk al veel te lang uit naar deze vakantie om thuis te blijven.

Het plan was vanuit Bangkok naar Chiang Mai te vertrekken en zo via Chiang Rai weer af te dalen en af te sluiten op een strand.

Vertrek 24/4 en terugkomt 15/5...

Indien interesse laat maar weten!

Ik ben 27 en afkomstig uit Vlaams-Brabant.

Groetjes,
Ann

Hallo,

Ben op zoek naar een toffe reisgenoot om samen Thailand te verkennen..veel cultuur opsnuiven, maar ook een aantal daagjes beach en sun horen erbij

Zelf zou ik rond september willen vertrekken..

Ik ben 26 v en sociologe van opleiding..graag iemand open minded met een gezonde dosis intellect en humor die graag de bloemekes buiten zet.. enfin ..

groeten
Annelies

hoi!

ik ben dominiek, een goedlachse jongen die vorig jaar al eens in thailand was, maar door ziekte ben moeten vervroegd weerkeren naar belgïe. Ik zou dit graag nog eens overdoen, maar dan niet meer alleen. Daar ikzelf mijn vakantie kan regelen valt het soms moeilijk voor mijn vrienden om mee te kunnen. Mocht je meer willen weten, laat dan vrijblijvend wat na

grtz

Hellow,

Zelf heb ik vorig jaar nepal gedaan, daarvoor india en daarvoor Thailand (West & Zuid), en zou dit jaar Oost Thailing willen doen en Cambodja en als het nog lukt Laos erbij nemen. Dit in 3 tot 4 weken (maar steekt niet zo nauw).

Ik reis graag via alle mogelijkse transportmiddelen die de locale bevolking gebruikt, een stukje buiten het toeristische, en wil dit graag terug volledig zo doen, en mss. een weekje per motor door Cambodja trekken (heb wel geen rijbewijs daarvoor maar daar doen ze daar niet zo moeilijk over) en daartussen zou ik ook wel enkele dagen de beach erbij nemen. Heb niet de gewoonte van met een strakke planning te werken als ik op reis ga, we zien wel hoever we geraken en als de tijd over is, keren we terug.

Voor welke periode zou je willen gaan en voor hoelang?

Groeten,
Jonas

Zuid Oost Azie

Beste

Mijn naam is Nils Hertogs, 25 jaar, en wonende in Kontich bij Antwerpen. In januari van dit jaar ben ik gestopt met studeren. Daarna heb ik zeven weken gewerkt en voor één maand naar Thailand op reis geweest. Sinds een week ben ik terug uit Azie en het begint al te kriebelen om weer terug te gaan.

Ik ben opzoek naar een reispartner die in de periode januari, februari, maart, april of mei voor één maand of langer naar Thailand gaat of gecombineerd met Loas, Cambodja en Vietnam. Andere formules zijn natuurlijk ook mogelijk.

Ik weet niet in hoeverre jij nog opzoek bent naar een reispartner en wat uw verwachtingen zijn...moest je interesse hebben...mag je me steeds mailen op [email protected].

Bedankt
groetjes
Nils

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan