Avontuurlijke reisgenoot gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

NancyB

New Member
Dag allemaal!

Wie ben ik?

Ik ben een 22jarige studente die volgend semester met haar master begint. Ik ben zeer nieuwsgierig, sociaal en avontuurlijk ingesteld.

Graag had ik nog wat willen doen in mijn resterende vakantieperiode (tot 29september).

Ik heb geen specifiek plan van wat ik zou willen doen maar ik kan mij in alles vinden.
Enkel een lig en relax vakantie is niets voor mij.

Een geslaagde vakantie is voor mij een mix van cultuur, geschiedenis, spanning en avontuur, zon en vooral nieuwe mensen leren kennen.

Ik hoor graag van jullie!

Hallo,

Ik ben nog volledig vrij vanaf 7 tem 11 september (voorkeur), 14 tem 18 september (past iets minder) en 21 tem 24 september (moet tegen 18h terug thuis zijn).

Waar de reis naar toe gaat, maakt niet zoveel uit. Het is la moeilijk om iemand te vinden die vrij is wanneer ik vrij ben :D.

Voor de rest kan ik me volledig vinden in wat voor jouw vakantie is.

Groetjes, Sven

Laatst bewerkt:
Ik heb nog een achttal dagen verlof die opmoeten voor het einde van dit jaar. Ik hou vooral van natuur-avontuur op vakantie. Bestemming kan besproken worden...

Laat maar iets weten.
Dries

Dag allemaal!

Wie ben ik?

Ik ben een 22jarige studente die volgend semester met haar master begint. Ik ben zeer nieuwsgierig, sociaal en avontuurlijk ingesteld.

Graag had ik nog wat willen doen in mijn resterende vakantieperiode (tot 29september).

Ik heb geen specifiek plan van wat ik zou willen doen maar ik kan mij in alles vinden.
Enkel een lig en relax vakantie is niets voor mij.

Een geslaagde vakantie is voor mij een mix van cultuur, geschiedenis, spanning en avontuur, zon en vooral nieuwe mensen leren kennen.

Ik hoor graag van jullie!

Hallo Nancy. Wat je nu gaat lezen bestempel je waarschijnlijk als knettergek. Maar de spreuk zegt: de wereld is aan de durvers !
En als je met mij durft, zal het je niet spijten. Ik rij namelijk op 2/3 sept weg met mijn grote camper, richting Tirol. Paar dagen, en verder naar de Dolomieten.
Ook weer paar dagen en dan via Italie door naar Istrie Croatie. Enkele dagen strand en zon en terrasjes, en dan terug via Venetie en Merano naar huis.
Ik moet 22/23 sept terug thuis zijn. Lijkt het je wat neem dan contact.
Ciau.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan