Hallo Laura,Hallo Makka, ik ben Laura en ik ben 56 jr. Ik heb ook mogelijk interesse, maar dan meer richting Midden- of Zuid-Amerika. Mijn plan is om in december te gaan.
Dankjewel voor deze website. Staan leuke overland reizen in voor Saudi en Oman. Ik heb al eerder zo'n soort reis gemaakt in een truck van Zimbabwe via Namibie naar Kaapstad. Heel goed bevallen. Ik ga dit even bestuderen!Hallo allen,
Ik schrijf me binnenkort in voor deze overland : Bishkek to Singapore - Indochina Explorer - 104 Days
Je hoeft niet de hele rit en alle landen te doen : je kan ook al naar ieders interesse, voorkeur voor land, volgens budget en tijd een deel ervan uitkiezen ; je wordt in een grote stad (met luchthaven) opgepikt of weer afgezet.
Ikzelf doe wel het volledige traject en heb reeds meerdere overlands gedaan over de hele wereld, oa ook met de deze organisatie. Wie meer info wil over deze formule, kan mij contacteren. In het verleden heb ik hier reeds 2x mensen gevonden die meereisden .
Misschien zijn hier kandidaten om mee aan te sluiten : geheel of voor 1 deel ervan.
Groetjes.
heb je trouwens al ervaring met deze reisorganisatie?Dankjewel voor deze website. Staan leuke overland reizen in voor Saudi en Oman. Ik heb al eerder zo'n soort reis gemaakt in een truck van Zimbabwe via Namibie naar Kaapstad. Heel goed bevallen. Ik ga dit even bestuderen!
Dag lieve mensen van 60+.
Ik ben 63 en reis graag over de wereld .Alleen, met vriendin of af en toe met groepsreis.
Ik ben voorzichtig op zoek naar een leeftijd genoot die mee naar Japan wil in het najaar/ winter 2024 of in 2025.
Ik vind backpacken helemaal oké en zoek meer sfeervolle steden en onderkomens dan luxe .Ook houd ik erg van natuur.
Fijne dag, Monique
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?