Goedemorgen Mayke,
Dank je voor jouw lieve reactie die ik erg waardeer.
Net als jij vind ik reizen ontzettend fijn en leuk, dus kijk ik daar altijd naar uit.
Ik hou erg van een open communicatie, dus zal ik jou eerst wat over mijzelf vertellen zodat jij in ieder geval al weet wie ik ben.
Bijna 1 jaar geleden werd ik na een huwelijk van 35 jaar weduwnaar. Tijdens ons huwelijk hebben wij in vakanties altijd gekampeerd: aanvankelijk met de tent en later altijd met een grote caravan. Het is altijd een bewuste keuze geweest om vakanties binnen Europa te vieren, zeker omdat in Europa alleen al zo enorm veel te zien is. In al die jaren hebben Noorwegen en ook Zweden op ons een extra grote aantrekkingskracht gehad, alhoewel wij in de loop der jaren door heel Europa gezworven zijn en dus veel gezien hebben.
Ik heb 5 volwassen kinderen, waarvan er nog 3 bij mij inwonen: dat is mogelijk omdat wij heel goed met elkaar overweg kunnen en ik ook nog een erg groot huis heb. Het afgelopen jaar ben ik samen met met alle kinderen en hun aanhang in juni naar Noorwegen geweest.
Zoals je weet ben ik nog maar een jonkie van pas 72 jaar, maar ik heb uiteraard geen problemen met een klein leeftijdsverschil

.
Vóór mijn huwelijk ging ik altijd alleen op vakantie en heb het toen altijd naar mijn zin gehad, maar het afgelopen jaar heb ik weer geleerd dat samen op een terrasje te zitten of iets samen iets leuks of spannends te ondernemen toch wel dingen zijn, zoals jij ook gemerkt hebt, waar wij nu behoefte aan hebben en die wij nu missen. Zo kwam ik op de gedachte op zoek te gaan naar een reisgenote.
Ik ben niet bewust op zoek naar een relatie, maar een leuke, spontane reisgenote wil ik graag leren kennen.
Ik heb nog tal van reisdoelen op mijn lijstje staan die ik graag met een reisgenote wil delen om te zien of die ook haar interesse hebben.
Jouw voorstel om samen een hapje te gaan eten voor de eerste kennismaking lijkt mij een bijzonder goed en positief idee: het maakt mij zelfs niet uit of jij bij mij in de buurt woont of aan de andere kant van Nederland want daar heb ik graag de moeite voor over.
Ik woon zelf in Herwijnen, bij Gorinchem, langs de A15. Waar woon jij?
Liefs Ben.
P.S. Jij mag mij altijd bellen 06-22580039.