Hoi,
Dit jaar zou ik graag 2 tot 4 weken een roadtrip plannen door Frankrijk en/of Noord-Spanje. Voornamelijk zou ik de Atlantische kust willen afrijden op zoek naar mooie kitesurfspots, golfsurfspots, ... gecombineerd met de franse natuur en cultuur (dorpjes, eten, drinken, avondtje stappen , bbq, ...). Als tweede fase trekken we de Pyreneeën in om daar aan een flinke bergwandeling en multisport te doen (canyoning, raften, klimmen, mountainbiken, ...). Als laatste fase zou ik dan richting de Middellandse Zee rijden om daar de vakantie wat rustiger af te sluiten (strand, luieren, kitesurfen, duiken, ...).
Ikzelf ben redelijk sportief, avontuurlijk, doe aan kitesurfen, kan ietskes golfsurfen, heb een duikbrevet, eet en drink graag, hou van cultuur, ...
Graag zoek in mensen die interesse hebben om zo'n vakantie te ondernemen. Het programma kan natuurlijk aangepast worden naargelang de personen die meegaan. Tijdstip van de reis is voor mij gelijk. Ik kan me redelijk gemakkelijk vrijmaken.
Ik heb eigen vervoer. Mijn wagen is voorzien om overal te slapen waar we willen, maar bij voorbaat overnacht ik toch liever op een camping (betere accommodatie). Zo houden we de prijs wat laag en kunnen we meer spenderen aan leuke activiteiten.
Groetjes,
Fred