Avontuurlijke roadtrip (Surf - Adventure - Culture - ...)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fredje

New Member
Hoi,

Dit jaar zou ik graag 2 tot 4 weken een roadtrip plannen door Frankrijk en/of Noord-Spanje. Voornamelijk zou ik de Atlantische kust willen afrijden op zoek naar mooie kitesurfspots, golfsurfspots, ... gecombineerd met de franse natuur en cultuur (dorpjes, eten, drinken, avondtje stappen , bbq, ...). Als tweede fase trekken we de Pyreneeën in om daar aan een flinke bergwandeling en multisport te doen (canyoning, raften, klimmen, mountainbiken, ...). Als laatste fase zou ik dan richting de Middellandse Zee rijden om daar de vakantie wat rustiger af te sluiten (strand, luieren, kitesurfen, duiken, ...).

Ikzelf ben redelijk sportief, avontuurlijk, doe aan kitesurfen, kan ietskes golfsurfen, heb een duikbrevet, eet en drink graag, hou van cultuur, ...

Graag zoek in mensen die interesse hebben om zo'n vakantie te ondernemen. Het programma kan natuurlijk aangepast worden naargelang de personen die meegaan. Tijdstip van de reis is voor mij gelijk. Ik kan me redelijk gemakkelijk vrijmaken.

Ik heb eigen vervoer. Mijn wagen is voorzien om overal te slapen waar we willen, maar bij voorbaat overnacht ik toch liever op een camping (betere accommodatie). Zo houden we de prijs wat laag en kunnen we meer spenderen aan leuke activiteiten.

Groetjes,

Fred

Trip!

Dag Fred,

Met watersporten heb ik eigenlijk geen ervaring, maar het lijkt me wel leuk om er wat van te leren/te proberen, dus ik heb er dus een zekere interesse voor.
Ik ben ook vooral opzoek naar natuur en cultuur. Je tweede en derde deel lijken mij super leuk. Het lijkt mij een ideale samenstelling voor een toffe zomervakantie.

Ik zit vast met de schoolvakanties omdat ik nog studeer. Dus ik hoop dat ik in juli kan reizen, omdat ik nu nog niet weet of ik herexamens ga hebben of niet. Tot nu toe ziet het er rooskleurig uit, dus nog geen herexamens!
Wanneer zou jij willen gaan?
Ik heb een voorkeur voor 4 weken te reizen. Ik ga eigenlijk mijn huis niet uit voor minder dan 4 weken! Alle je kan mij misschien overtuigen om minder weken te reizen...

Groetjes
Rachel (24j)

Dag Rachel,

Ik ben 27 jaar uit West-Vlaanderen. 3 weken vrijmaken is geen probleem, 4 weken zal ook wel te doen zijn (zal gewoon moeten overleggen met mijn collega's). Momenteel heb ik de periode 9 juli - 7 augustus op het oog. Als we 4 weken weggaan kunnen we misschien nog een stukje Zuid-Engeland of Italië/Zwitserland doen :smile:.

Groetjes,

Fred

Zomer 11

Klinkt leuk (Zwitserland/Italië)!

Ik stuur je morgen nog een persoonlijk berichtje. Ik heb op dit moment weinig tijd.

Tot hoors,
Groetjes
Rachel

hey

Klinkt leuk. Ik kan niet kitesurfen maar ben wel een waterrat. Wanneer wil je gaan? Hoeveel personen kunnen mee? Een vriendin van mij zou ook geïnteresseerd zijn.

Sarah

Dag Sarah,

Er zijn al redelijk wat mensen die interesse tonen. Sommigen hebben ook eigen vervoer. Ik ben nu iedereen z'n interesses en vakantiewensen wat aan het verzamelen om zo een leuke vakantie te plannen.

De vakantie gaat doorgaan tijdens de laatste 2 weken van juli en eventueel ook de eerste week van augustus.

Groetjes,

Fred

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan